• brokig

Buzzadorer

familjeliv.se/Forum-5-172/m13595732.html

verkar ha gått ut. Länka gärna om det redan finns en ny (hittade ingen med sökfunktionen.

Idag fick jag mina flingor från Kelloggs, Jisses så mycket flingor. Tror jag kan äta dem till dödagar. Ett stort paket till mig och 10 små paket att ge bort. Dessutom fick man en vattenflaska med bärrem och information om frukost.

Mitt startkit bestod av NesCafé light och det var ju sisådär. Men om de här flingorna är goda så har man ju massor av frukost att se fram emot (jag gillar fullkornsflingor).

• Svar på tråden Buzzadorer
  • Bempa

Jag vill ju också ha!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Tycker att det verkar var mycket i omlopp, men inget till mig

• Tingilya

Smart att låta sambon regga sig !

• Tessah

Woho Buzzadorer! Finns de en sån här tråd också! läckert :9

jag sitter just och smaskar på kellogs cornflaksen man fick denna månad. Muuuummmssss :)

• honyponken

jahopp...då har man kommit med i ezmo nu då :) ska logga in där nu
    nån mer som kommit med??

• honyponken

ett ställe där man kan ladda ner gratis musik helt lagligt och dela med sig til lsina kompisar. man kan även chatta där

• honyponken

men detfunkar inte nu för det är nått fel på sidan :(

• MansonDust

Nej det går ju fan aströgt ! Vad heter ni ? Behöver kontakter liksom.. fattar ingenting. Jag heter samma där inne !

• honyponken

jag heter oxå samma

men jag kan inte göra nånting där :S blev error

• tjorvan

Va f-n blir så iriterad på Buzzadors sida varje gång jag har loggat in så är det alltid ngn uppgift som blivit tokändrad , oj så konstigt o nu så kommer man inte alls in IGEN !!

Svar på tråden Buzzadorer