• brokig

Buzzadorer

familjeliv.se/Forum-5-172/m13595732.html

verkar ha gått ut. Länka gärna om det redan finns en ny (hittade ingen med sökfunktionen.

Idag fick jag mina flingor från Kelloggs, Jisses så mycket flingor. Tror jag kan äta dem till dödagar. Ett stort paket till mig och 10 små paket att ge bort. Dessutom fick man en vattenflaska med bärrem och information om frukost.

Mitt startkit bestod av NesCafé light och det var ju sisådär. Men om de här flingorna är goda så har man ju massor av frukost att se fram emot (jag gillar fullkornsflingor).

• Svar på tråden Buzzadorer
  • Tina83

vad man får beror ju på vad man klickade i att man hade som intresse o så när man blev medlem...

haha, det där med juicen vill jag inte ha. sambon jobbar på ARLA, så ibland får vi 40 liter juice, typ tropicana m fl. o en massa drickyoghurt o sånt. mums!

• honyponken

som jag har förstått det så är ezmo nätt ställe på nätet där man kan köpa musik direkt till datan lr nått sånt?? så man får prova gratis med vänner och byta sinsemellan med låtar eller nått sånt...

rätta mig gärna om jag har fel :)

• Skrinda

Hur har rapporteringen av Kellogs gått för er?

Jag blev lite förvånad över att det var så få frågor, inget om hur man gått till väga! Ingen fråga om man hade flingorna i sin matvarubutik och frågorna med nr 4 hade fel svarsalternativ!

Taskigt för Kellogs att få en så dålig återkoppling av kampanjen, antar att de hostar upp en hel del pengar till Buzzador...

• Tina83

jag har inte gjort rapporten än, men den förra, den med klexchokladen tyckte jag va låång! hoppas denna går snabbare!

• Fiaflopp
    Skrinda skrev 2007-02-04 06:06:10 följande:
    Hur har rapporteringen av Kellogs gått för er?Jag blev lite förvånad över att det var så få frågor, inget om hur man gått till väga! Ingen fråga om man hade flingorna i sin matvarubutik och frågorna med nr 4 hade fel svarsalternativ!Taskigt för Kellogs att få en så dålig återkoppling av kampanjen, antar att de hostar upp en hel del pengar till Buzzador...
    Håller helt med dig där,den var jättekort och ganska tråkig!
  • waersta

Åh jag ville också ha juice ju!

• Tina83

är det nån som skattat för att ni är buzzadorer? en kompis sklulle just anmäla sig när hon läste att man ska deklarera för detta...kommer inte ihåg vad det stod, men nånting med förmån mm... informera mig gärna..

• BimBim o Knorrans Mamma
    Tina83 skrev 2007-02-05 16:53:16 följande:
    är det nån som skattat för att ni är buzzadorer? en kompis sklulle just anmäla sig när hon läste att man ska deklarera för detta...kommer inte ihåg vad det stod, men nånting med förmån mm... informera mig gärna..
    Hmmm. Skulle aldrig falla mig in.
    (¯`°?.¸ ♥ Bebis i magen Vecka 32 ♥ ¸.?°´¯)
  • Tina83

okej, funderar lite bara....som kanske lämnar in uppgifter på det, o så kansje man får anmärkning på det? jag såg inte det när jag anmälde det.

• Gumpan

Taget från deras hemsida:

Måste man betala skatt?

Vi räknar inte med att någon Buzzador behöver betala skatt för det man får från Buzzador AB  annat än i mycket extrema fall. Men givetvis måste vi följa de regler och lagar som finns.

Svar på tråden Buzzadorer