• brokig

Buzzadorer

familjeliv.se/Forum-5-172/m13595732.html

verkar ha gått ut. Länka gärna om det redan finns en ny (hittade ingen med sökfunktionen.

Idag fick jag mina flingor från Kelloggs, Jisses så mycket flingor. Tror jag kan äta dem till dödagar. Ett stort paket till mig och 10 små paket att ge bort. Dessutom fick man en vattenflaska med bärrem och information om frukost.

Mitt startkit bestod av NesCafé light och det var ju sisådär. Men om de här flingorna är goda så har man ju massor av frukost att se fram emot (jag gillar fullkornsflingor).

• Svar på tråden Buzzadorer
  • The Dreamer

har fortfarande inte fått något erbjudande eller ens ett välkomstpaket, har nu väntat i 7, snart 8 månader...

Men kom att tänka på det, ni som får erbjudanden, bor ni i en stor stad?

Jag bor i en ganska liten stad, kanske därför jag inte är så eftertraktad?

• brokig

Som jag sagt tidigare tror jag att jag är i den mest kommersiellt eftertraktade gruppen. Jag är mellan 18 och 40, bor i en storstad och är fysiskt aktiv. Nackdelen är ju då att man bara får hälsosamma produkter riktade till oss som bryr oss om vår hälsa. Center dark och kexchoklad riktias ju tyvärr inte till mig. En killkompis till mig har fått både de kampanjerna men ingen av mina hälsoprodukter.

• The Dreamer

ahh...kan ju vara därför jag ännu inte fått något, just för att jag bor i en liten stad..

Det är nog mer eftertraktat att bo i storstad...

Jaja, jag väntar vidare.

• brokig

Nu har jag lämnat min juicekampanj, var en rolig kampanj tycker jag. Nu sitter jag och hoppas på fler kampanjer snart.

Ezmo funkar inte ypperligt. Jag har nu äntligen lyckats lägga upp min musik, men jag kan inte bjuda in mina vänner. Vet inte om jag är korkad eller om det är något annat fel.

• BimBim o Knorrans Mamma

Idag fick min sambo läkerol dark kampanjen
    3 olika smaker. 50 st provpåsar med 3 i varje som man ska dela ut. Sen 6 st påsar. 2 av varje smak med många i varje som man får själv.
    Så nu har vi en JÄDRANS massa läkerol *s*
    För en gångs skull en väldigt generös kampanj!
    Nån mer som fick läkerol. Tyckte 2 av de 3 smakerna var goda.

(¯`°?.¸ ♥ Bebis i magen Vecka 34 ♥ ¸.?°´¯)
  • snigelina

Min sambo har också fått Läkerol, hans välkomstpaket! Visst var det generöst med smakprover, tyvärr väldigt ojämnt fördelat bland småpåsarna. Fick bara tre "gula" småpåsar och de var ju godast..

• BimBim o Knorrans Mamma
    snigelina skrev 2007-02-22 16:24:23 följande:
    Min sambo har också fått Läkerol, hans välkomstpaket! Visst var det generöst med smakprover, tyvärr väldigt ojämnt fördelat bland småpåsarna. Fick bara tre "gula" småpåsar och de var ju godast..
    Ah ok. Min sambo fick det ej som välkomstpaket utan som annan kampanj. Välkomstpaket har han ej fått står det.
    Jo de var lite dåligt fördelat o så.
    Smoked var ju rent ut sagt förjävligt äckliga. BLÄ!!!!! Smakade ju typ tuggtobak!
    Men orange och pure var helt ok!
    (¯`°?.¸ ♥ Bebis i magen Vecka 35 ♥ ¸.?°´¯)
  • Jessica K

Bara en påminnelse till er som var med i Kellogs kampanj. Ni glömmer väl inte bort att skicka in era "resultat". Såg att det går ut i dagarna nämligen... höll själv på att glömma bort det

Svar på tråden Buzzadorer