• brokig

Buzzadorer

familjeliv.se/Forum-5-172/m13595732.html

verkar ha gått ut. Länka gärna om det redan finns en ny (hittade ingen med sökfunktionen.

Idag fick jag mina flingor från Kelloggs, Jisses så mycket flingor. Tror jag kan äta dem till dödagar. Ett stort paket till mig och 10 små paket att ge bort. Dessutom fick man en vattenflaska med bärrem och information om frukost.

Mitt startkit bestod av NesCafé light och det var ju sisådär. Men om de här flingorna är goda så har man ju massor av frukost att se fram emot (jag gillar fullkornsflingor).

• Svar på tråden Buzzadorer
  • Heidi1

har lämnat in bådde för keloggs o juicen

• Skrinda

var det fortfarande fel i kellogsrapporten? Jag lämnade ju in den ganska tidigt och då stämde inte vissa svarsalternativ med frågorna.

• Polysperma

min hubbie fick läkerolen här i veckan å gud så äkliga men dom gick som smör i solsken bland vännerna....

• Jessica K

Skrinda: jag gjorde min igår... märkte inte att det var något fel. Men så läste jag inte jättenoga heller..

• okptr

Fått mail att man skall värva de som har barn mellan 3-9 månader tror jag det var för det behövdes för nån kampanj.
    Själv har jag inte fått nåt erbjudande o inte fått nåt välkomstpaket heller för den delen. Väntat sen förra våren.
    Har alla fått det mailet eller är det bara vi med små barn?

• The Dreamer

okptr - wow, då har du väntat längre än mig på både kampanj och välkomstpaket, har "bara" väntat snart 8 månader nu. *less*

Har inte fått det mailet faktiskt, kanske bara de med små barn som fått det.

• chillie

Jag har fått mailet, men det står ingenting om när kampanjen ska börja. Våra kanske blir för stora innan den startar

• BimBim o Knorrans Mamma

Har fått mailet om det.
    Men vet ej när det startar heller...
    Men det borde väl vara snart. man kanske kan maila o fråga dem?

(¯`°?.¸ ♥ Bebis i magen Vecka 35 ♥ ¸.?°´¯)
  • BimBim o Knorrans Mamma
    Nu har jag mailat buzzador och frågat lite ang kampanjen för småbarnsförälder. Såhär skrev de,.

Hej!
    Den aktuella kampanjen har inget fast datum än. Vi har varit ute i god tid för att alla ska ha chansen att uppdatera sina uppgifter alternativt registrera sig.

Vi tror dock att kampanjen kommer att dra igång inom 2-3 månader, med eventuella ändringar. Det kommer att gå ut en inbjudan om att anmäla sig när selekteringen bland Buzzadorerna är gjord och kampanjstarten närmar sig.

Har du vänner som ska föda alternativt redan har barn har de alla chansen att komma med. Se till att alla uppdaterar sina uppgifter så att barnens födelsedata finns med i er profil eftersom det är era profiler som styr om ni tillhör kundens målgrupp eller inte.

Hälsningar

Supporten/Buzzador
    (¯`°?.¸ ♥ Bebis i magen Vecka 35 ♥ ¸.?°´¯)
  • chillie

Om 2-3 mån kommer min tjej att vara för stor för kampanjen Typiskt.

Svar på tråden Buzzadorer