• brokig

Buzzadorer

familjeliv.se/Forum-5-172/m13595732.html

verkar ha gått ut. Länka gärna om det redan finns en ny (hittade ingen med sökfunktionen.

Idag fick jag mina flingor från Kelloggs, Jisses så mycket flingor. Tror jag kan äta dem till dödagar. Ett stort paket till mig och 10 små paket att ge bort. Dessutom fick man en vattenflaska med bärrem och information om frukost.

Mitt startkit bestod av NesCafé light och det var ju sisådär. Men om de här flingorna är goda så har man ju massor av frukost att se fram emot (jag gillar fullkornsflingor).

• Svar på tråden Buzzadorer
  • Skrinda

Citrina

(men jag håller med Brokig om att det vore bättre om alla Buzzadorer kunde följa reglerna)

• brokig

Citrina: Fast det är ju "min" tråd så om jag vill leda diskussionen kring något som har med buzzador-etik att göra så måste det ju vara upp till mig???

OT: Det är förbjudet att gå mot rött ljus i gångsignal. I Riksåklagarens bestämmelser om ordningsbot för vissa trafikbrott är numera ordningsboten borttagen. I sammanhanget kan annan lagstiftning tillämpas, vilket innebär att man kan dömas till penningböter enligt ansvarsbestämmelserna i trafikförordningen.

On topic: Jag tycker att det är jättetrist att folk ljuger och bryter mot Buzzadors bestämmelser för att lura till sig fler gratisprover. Det gör ju naturligtvis att färre kan delta och att kunder är mindre intresserade att köpa Buzzadors tjänster eftersom de når ut till fel målgrupp i och emd angivandet av felaktiga uppgifter.

• tjorvan

Jag håller med dig till 110% Brokig .. !!
    Det är ju jättetråkigt att det är så många som fuskar till sig ..
    Jag rekryterade en väninna o hon i sin tur rekryterade sin sambo o i om det så har han nu fått dessa halstabletter . .. Tycker jag känns skit det var ju jag som var först kan man säga , o så fuskar dem juh ..
    Jag har inte fått nåt , förutom denna uppmaning att rekrytera småbarnsföräldrar .. Varför undrar jag ska jag bemöda mig m att rekrytera en massa till deras kampanjer då jag inte får nåt ???????

• Arctura

Ja, det är fel att fuska sig till saker och ting! Oavsett vad det gäller, tycker jag man ska följa reglerna, så att fler kan vara med och delta, istället för att man som enskilld person ska "rafsa" åt sig så mycket som möjligt, genom att fuska!!! För i vår familj får faktiskt min sambo delta och smaka/pröva det som jag buzzar. Han behöver således inte vara med själv, för att få delta ändå

*~ Mitt mål i livet ,är att blir den underbara människa, som min hund redan tror att jag är ~*
  • Heidi1

självklart e d inte rätt o göra så.håller med brokig om det.det kändes bara att tråden höll på att handla om annat.

• Heidi1

någon som fått något erbjudande??

• zagolik

Inte jag....det senaste var Minute Made. Väntar mede spänning på ngt nytt....själv?

• Heidi1

nopp samma här.hoppas att man ska få erbjudandet för bebisar.

• Arctura

Det verkar som om det är fasligt lungt på buzzador planet! Jag vill ju ha nått erbjudande NUUUUUU!!

*~ Mitt mål i livet ,är att blir den underbara människa, som min hund redan tror att jag är ~*
Svar på tråden Buzzadorer