• brokig

Buzzadorer

familjeliv.se/Forum-5-172/m13595732.html

verkar ha gått ut. Länka gärna om det redan finns en ny (hittade ingen med sökfunktionen.

Idag fick jag mina flingor från Kelloggs, Jisses så mycket flingor. Tror jag kan äta dem till dödagar. Ett stort paket till mig och 10 små paket att ge bort. Dessutom fick man en vattenflaska med bärrem och information om frukost.

Mitt startkit bestod av NesCafé light och det var ju sisådär. Men om de här flingorna är goda så har man ju massor av frukost att se fram emot (jag gillar fullkornsflingor).

• Svar på tråden Buzzadorer
  • BimBim o Knorrans Mamma

några som fått erbjudande om ACO Cliniderm for men eller Wrigleys Extra Pastilles??
    Jag har inte fått men några av de jag värvat har fått det såg jag på mina poäng...

(¯`°?.¸ ♥ Bebis i magen Vecka 38 ♥ ¸.?°´¯)
  • Fiaflopp
    Smulan 80 skrev 2007-03-18 22:46:13 följande:
    några som fått erbjudande om ACO Cliniderm for men eller Wrigleys Extra Pastilles??Jag har inte fått men några av de jag värvat har fått det såg jag på mina poäng... (¯`°•.¸ ♥ Bebis i magen Vecka 38 ♥ ¸.•°´¯)
    Det står att flera ovanför fått från extra
  • BimBim o Knorrans Mamma
    Fiaflopp skrev 2007-03-19 06:31:01 följande:
    Smulan 80 skrev 2007-03-18 22:46:13 följande: några som fått erbjudande om ACO Cliniderm for men eller Wrigleys Extra Pastilles??Jag har inte fått men några av de jag värvat har fått det såg jag på mina poäng... (¯`°•.¸ ♥ Bebis i magen Vecka 38 ♥ ¸.•°´¯)Det står att flera ovanför fått från extra
    Jo jag såg det sen.
    (¯`°?.¸ ♥ Bebis i magen Vecka 38 ♥ ¸.?°´¯)
  • Pockadockan

jag fick mail om extra...

men är det det som är välkomstpaketet då eller?

LiamLej + Mamma = sant
  • The Dreamer

ohh...sista anmälningsdag är imorgon, sedan får man veta om man kommit med eller inte..

Jag anmälde mig så fort jag fått mailet, hoppas verkligen jag kommit med, har ju väntat 8 månader på det här. *håller tummarna*

• maj06

jag kom med :) extra pastiller! mitt välkomstpaket!

• cocacarro

Jag kom också med! Fick mail om extra nyss

• okptr

Kom också med!! Min första kampanj.

• chillie

Min mamma kom också med. Hennes första också

Svar på tråden Buzzadorer