• brokig

Buzzadorer

familjeliv.se/Forum-5-172/m13595732.html

verkar ha gått ut. Länka gärna om det redan finns en ny (hittade ingen med sökfunktionen.

Idag fick jag mina flingor från Kelloggs, Jisses så mycket flingor. Tror jag kan äta dem till dödagar. Ett stort paket till mig och 10 små paket att ge bort. Dessutom fick man en vattenflaska med bärrem och information om frukost.

Mitt startkit bestod av NesCafé light och det var ju sisådär. Men om de här flingorna är goda så har man ju massor av frukost att se fram emot (jag gillar fullkornsflingor).

• Svar på tråden Buzzadorer
  • Tingilya

Å va nyfiken jag blev ! Men min tjejja lär väl vara för stor då

• Heidi1

min tjej kommer nog klara sig precis.då kommer hon va 7-8 månader

• Tingilya

Min kommer vara 8-9... så det blir säkert förseningar å så får man inte vara med..

• BimBim o Knorrans Mamma
    chillie skrev 2007-02-27 13:26:41 följande:
    Om 2-3 mån kommer min tjej att vara för stor för kampanjen Typiskt.
    och
    Sandra82 skrev 2007-02-27 13:55:04 följande:
    Min kommer vara 8-9... så det blir säkert förseningar å så får man inte vara med..
    Men ni kan väl ändra i registreringen så att de är yngre än vad de är då. För det kan ju fkt va nåt användbart även om de är äldre än 9 mån. Eller hur?
    (¯`°?.¸ ♥ Bebis i magen Vecka 36 ♥ ¸.?°´¯)

Oj. Det lät "otrevligt" med o skriva "och" såg jag. jag menade så klart chillie`s OCH sandra 82`s inlägg. Svarade er båda med ett inlägg alltså.

Så du inte tror att 2och" var ett svar till dig chillie

• brokig

Smulan 80: jag tycker det är tråkigt att du uppmanar folk att bryta mot målgruppsönskemålen. Det är ju jättesynd om folk som faktiskt har barn i rätt ålder inte får paket för att folk med äldre barn ljuger ihop att deras barn är i rätt ålder. Jag skulle ju som fattig stundent kunna hitta på ett barn i 6 månaders ålder och hoppas på att få nån typ av barnmat som jag kan äta till middag gratis, men det känns ju fel. Du har dessutom redan fuskat genom att ha två personer i ditt hushåll som buzzadorer, helt emot deras bestämmelser. Fler får ju vara med om färre fuskar.

brokig skrev 2007-03-01 11:28:50 följande:
    Smulan 80: jag tycker det är tråkigt att du uppmanar folk att bryta mot målgruppsönskemålen. Det är ju jättesynd om folk som faktiskt har barn i rätt ålder inte får paket för att folk med äldre barn ljuger ihop att deras barn är i rätt ålder. Jag skulle ju som fattig stundent kunna hitta på ett barn i 6 månaders ålder och hoppas på att få nån typ av barnmat som jag kan äta till middag gratis, men det känns ju fel. Du har dessutom redan fuskat genom att ha två personer i ditt hushåll som buzzadorer, helt emot deras bestämmelser. Fler får ju vara med om färre fuskar.
    Men om det går en månad över tiden eller nåt tycker jag inte det spelar nån större roll. Eftersom de ändå uppmanar oss att rekrytera mer folk.
    Då är det ju ÄNNU mindre chans för oss alla andra att få vara med på kampanjer om man värvar nya. Så man kan ju se på det på olika sätt.
    Bättre att de som är med redan får än att man rekryterar massa nya som man ska "tävla" mot sen typ.
    Tycker jag iaf.
    Jag har inte 2 personer i samma hushåll. För jag o sambon står inte skrivna på samma adress än. eftersom jag ej gjort adressändring.
    Skulle vi stått på samma adress hade vi nog inte fått vara med båda två.
    Så teoretiskt sätt är vi ju ej sambo. Eller hur?
  • brokig

Fast om ni bor i samma hushåll så ska ni enligt svensk lag också vara folkbokförda där.

brokig skrev 2007-03-01 16:57:31 följande:
    Fast om ni bor i samma hushåll så ska ni enligt svensk lag också vara folkbokförda där.
    Jo de e förbjudet att gå mot röd gubbe med
    Petitesser
    Ska byta adress. Tycker bara inte det är så stor prioritet o lägga ut 400 spänn på adressändring just nu.
    Vi står som ägare på halva huset var o bor här båda men jag står kvar på mina föräldrars adress ett tag till.
    o de e ju upp till oss. eller hur?
  • Heidi1

OT d e inte alls förbjudet o gå mot rödgubbe

nä nu får ni bytta samtals ämne el skappa en tråd som handlar om att man inte har ändrat sin adress

Svar på tråden Buzzadorer