• brokig

Buzzadorer

familjeliv.se/Forum-5-172/m13595732.html

verkar ha gått ut. Länka gärna om det redan finns en ny (hittade ingen med sökfunktionen.

Idag fick jag mina flingor från Kelloggs, Jisses så mycket flingor. Tror jag kan äta dem till dödagar. Ett stort paket till mig och 10 små paket att ge bort. Dessutom fick man en vattenflaska med bärrem och information om frukost.

Mitt startkit bestod av NesCafé light och det var ju sisådär. Men om de här flingorna är goda så har man ju massor av frukost att se fram emot (jag gillar fullkornsflingor).

• Svar på tråden Buzzadorer
  • okptr

Blev glad när jag öppnade mailen idag.
    Jag har fått mitt första erbjudande!!! Att testa pastiller från Extra. (har ju inte ens fått välkomstpaketet).

Någon mer som ska vara med kanske?

• honyponken

åhhh dom vill ja me ha!!! men det enda ja fått i mailen e uppdateringen från ezmo :(

hmm...kontakta dom angående välkomstpaketet...kan ha kommit på villovägar

• cocacarro

Jag har fått min välkomstpaket nu, också pastillerna från extra

• okptr

De skrev inom parentes att detta var som välkomstpaketet fast jag skulle anmäla mig till kampanjen i allafall.
    Nu är det gjort så nu hoppas jag att jag får vara med!!

• Nifelheim

Jag hoppas på att få vara med i bebiskampanjen. Men inte hört ngt än. Ngn annan som har gjort det?

• Heidi1

vill oxå va med i bebiskampanjen.har inte hört något förutom d som skrevs i tråden för ett tag sen att d skulle dröja 2-3 månader

• The Dreamer

så glad jag blev idag.

Efter 8 månaders väntan har jag fått mitt första erbjudande om en kampanj, pastiller från Extra.

Nu tycker jag inte så illa om Buzzador ändå.

Svar på tråden Buzzadorer