• brokig

Buzzadorer

familjeliv.se/Forum-5-172/m13595732.html

verkar ha gått ut. Länka gärna om det redan finns en ny (hittade ingen med sökfunktionen.

Idag fick jag mina flingor från Kelloggs, Jisses så mycket flingor. Tror jag kan äta dem till dödagar. Ett stort paket till mig och 10 små paket att ge bort. Dessutom fick man en vattenflaska med bärrem och information om frukost.

Mitt startkit bestod av NesCafé light och det var ju sisådär. Men om de här flingorna är goda så har man ju massor av frukost att se fram emot (jag gillar fullkornsflingor).

• Svar på tråden Buzzadorer
  • The Dreamer

jag kom med.

Första kampanjen för mig med.

Har redan börjat fråga folk jag känner om de vill prova, gissa om de är glada att de känner mig nu?

• Springsteen

jag kom inte med

men jag hoppas på barnkampanjen Wilmer har ju rätt ålder då

skrivit ni helt ärligt i rapporterna ??? kom på mig själv med att känna mig väldigt svensk man ska ju alltid vara lite positiv när man fått nåt men jag totalsågade josen

• Nifelheim

Springsteen: jag totalsågade den också, kände mig nästan taskig men jag antar att de vill veta sanningen?

• Arctura
    Springsteen skrev 2007-03-24 08:19:49 följande:
    jag kom inte med men jag hoppas på barnkampanjen Wilmer har ju rätt ålder då skrivit ni helt ärligt i rapporterna ??? kom på mig själv med att känna mig väldigt svensk man ska ju alltid vara lite positiv när man fått nåt men jag totalsågade josen
    Jag är också helt ärlig när jag lämnar rapport!! Det antar jag att man ska vara & då måste de ju "tåla" det också
    *~ Mitt mål i livet ,är att blir den underbara människa, som min hund redan tror att jag är ~*
  • okptr

Igår fick jag mina Extra pastiller (20 askar)!!! Här ska buzzas.

• The Dreamer

har inte fått mina än, men antar att de kan komma vilken dag som helst.

• Pneu

Jag skrev också både vad jag själv och andra tyckte om juicen. Ingen tyckte att den var god, på sin höjd sa nån "okej". Skrev också att jag tyckte de skulle informera bättre om vad antioxidanter/prebiotiska fibrer verkligen är - jag vet bra mycket mer än det som stod i informationen, och det vet mina , hälsomedvetna, vänner också. Vi är liksom inte så lättlurade att vi går på de allra enklaste knepen.

• brokig

Minute Maid - med prebiotiska fibrer som fungerar som mat åt bakterierna i din tarm *mums*
    Tror inte det skulle sälja så bra.

• Älskade Ängel

Jag har fått Wirgleys. Men dom ha rinte kommit ännu, kommer väl i början av april

Är ny p ådet här men rapporten man ska skriva. Vilka upgifter vill dom ha igentligen?

♥våren är här♥nytt hopp♥snart är det april =)
  • lokacitron

idag har man fått Wrigley´s sockerfria pastiller.

Svar på tråden Buzzadorer