• Solglimtar

Klassiska FL-repliker!

Alla dessa standarnuttryck, åsikter och yttringar... *tsss*

jag har ett par- Har DU nån? ;0)

1. "Åh, stackars dig. Skickar en *STYRKEKRAM*!" (wooohahaha...)
    2. "5mm Är BARNMISSHANDEL! (dåliga dåliga människa, som försöker styra ditt barns sömn!)
    3. "Hur många ord kan din ettåring säga?" ("min kan 102 st, är han onormalt tidig då?")

• Svar på tråden Klassiska FL-repliker!
  • Göteborgsbruden
    Zaria skrev 2007-02-01 15:16:38 följande:
    "Hur tillverkar man en flicka?, jag kommer att känna mig evigt halv om jag inte får en flicka att ha den där speciella mor och dotter realtionen med, och köpa rosa princessklänningar till Ps:Jag har redan 10 pojkar) "
    Om du står på huvudet i 25 minuter efter sex blir det garanterat en flicka
    Screw you guys, I'm going home
  • Göteborgsbruden
    Jossebell skrev 2007-02-01 15:18:17 följande:
    "i denna tråd vill jag bara att unga mammor som inte fyllt 16 som har rött hår och en kille som är 2 år äldre än er + att ni ska ha ett högavlönat jobb ska samlas och prata" "hallå varför vill ingen prata med mig?"
    Hmm ja man kan ju undra???
  • starlet
    "Hur tillverkar man en flicka?, jag kommer att känna mig evigt halv om jag inte får en flicka att ha den där speciella mor och dotter realtionen med, och köpa rosa princessklänningar till Ps:Jag har redan 10 pojkar) "
    Så iriterande och:

"Alla kvinnor önskar sig en dotter"

Jaså?
  • Beckah82
    4 liter bensin
    1 tesked vetemjöl
    6 matskedar lingondricka
    8 deciliter kummin...

Blanda väl...
    ♥ Beckah, mamma till Victor 980815 och Lilla Bus i magen -> 070706♥
  • Beckah82

Eller förlåt...jag menade:

Har sex

• Laire

Den här är faktiskt sann (kommer bara ihåg de stora dragen):
    Min kille spelar bara TV-spel hela tiden, vad ska jag göra? Och vi har inga pengr så vi kan inte hitta på något dyrt.
    Jag: Prata, med honom! När du sitter vid datorn och han vid tv:n har man ingen bra grund att prata på. Stäng av både tv:n och datorn och så sätter ni er ner och myser och pratar. Testa det!

(10 sekunder senare) Nä han tyckte inte det var någon bra idé.

Stäng av datorn! Skriv inte om problemen  här,lös dem i verkligheten!

Allt blir så mycket lättare när man älskar sin granne istället för sitt fosterland.
  • Göteborgsbruden
    starlet skrev 2007-02-01 15:19:16 följande:
    Zaria skrev 2007-02-01 15:16:38 följande: "Hur tillverkar man en flicka?, jag kommer att känna mig evigt halv om jag inte får en flicka att ha den där speciella mor och dotter realtionen med, och köpa rosa princessklänningar till Ps:Jag har redan 10 pojkar) " Så iriterande och:"Alla kvinnor önskar sig en dotter"Jaså?
    Om man inte vill ha en dotter borde man inte få leva, det är bara dumhuvuden som vill ha en son!

PUCKON!
  • Beckah82

...oskyddat under rätt tid i månaden och hoppas på det bästa

• CowboyGirl

Om du står på huvudet i 25 minuter efter sex blir det garanterat en flicka

---------------------------------------

Nej, då blir det en pojke, så gjorde jag! För en flicka skall man mysa (vågar inte skriva ha sex...) i en mörk garderob, helst bakifrån!

• Zaria

*asgarvar åt kommentarerna på att tillverka en flicka*

Svar på tråden Klassiska FL-repliker!