• Solglimtar

Klassiska FL-repliker!

Alla dessa standarnuttryck, åsikter och yttringar... *tsss*

jag har ett par- Har DU nån? ;0)

1. "Åh, stackars dig. Skickar en *STYRKEKRAM*!" (wooohahaha...)
    2. "5mm Är BARNMISSHANDEL! (dåliga dåliga människa, som försöker styra ditt barns sömn!)
    3. "Hur många ord kan din ettåring säga?" ("min kan 102 st, är han onormalt tidig då?")

• Svar på tråden Klassiska FL-repliker!
  • vildamamma

soklart att dom inte gör.
    själv så skall jag köpa ett gips-kitt att göra gipdmodeller för dagisbarn, ifall jag bryter något. 
    sen sitta här på fl å be om steg-för-steg program istället för å åka t akuten.
    lustgas å roliga taletter går nog å köpa här på internet mot smärta.

♡ BF 28/2 ♡
  • Winnertaco

Men det vet väl alla att folk i allmänhet vet mer än läkare och övrig sjukvårdspersonal om sjukdomstillstånd? Sjukvårdsupplysningen kan man inte lita på, de säger bara "ta en alvedon" till alla som ringer, och till akuten kan man inte åka, för där är läkarna så stressade att de ger astmamedecin till patienter med blodpropp. Det är bättre att göra som frisören på fl säger!

Johanna 061223
  • LenaLiten

Nu gör jag en klassik FL:are, dvs har inte läst hela tråden, men har ni nämnt det skitkonstiga
    - Nämen ta testet imorgon, du är nog LÅGHORMONARE!?

Finns låghormonare utanför FL?

• Winnertaco
    LenaLiten skrev 2007-02-01 21:31:16 följande:
    Nu gör jag en klassik FL:are, dvs har inte läst hela tråden, men har ni nämnt det skitkonstiga- Nämen ta testet imorgon, du är nog LÅGHORMONARE!?Finns låghormonare utanför FL?
    Det är även förvånande hur MÅNGA låghormonare det verkar finnas, säkert 10 st varje dag som gör negativa test och antagligen är låghormonare. "Men mensen brukar vara som en klocka" Jo, men din kropp är ändå en KROPP och inte en robot...
    Johanna 061223
  • Nyfiken gul

Winnertaco du sa något..

Alla dessa trådar som ligger under "grav-symptom".....  o handlar om samma sak..

min mens är 2 timmar sen - varför?

Min cykel brukar alltid vara 29 dagar men inte nu , nu är det bara 28 dagar - är jag med barn?

Jag har inte fått någon mens och testet visar negativt på bim+2 -varför?

osv osv...

O jag tillhör en av få som verkligen tar mig tid o svarar på nästan ALLA såna här frågor  att - jo du förstår att kroppen är LEVANDE, den tar intryck av allting som händer på utsidan + att du kan omöjligt veta att ägglossningen inträffade kl 12:35 på dag 14...

blättan blä osv...

Ändå tycks inte svaret gå in i skallen...

Man undrar vart alla var på sexualkunskapen i skolan??

• eisa
    jengus skrev 2007-02-01 23:48:46 följande:
    åh Eisa du e såååå rolig! ***Jocke mitt liv,mitt allt.***
    *kramar om*
Svar på tråden Klassiska FL-repliker!