• Solglimtar

Klassiska FL-repliker!

Alla dessa standarnuttryck, åsikter och yttringar... *tsss*

jag har ett par- Har DU nån? ;0)

1. "Åh, stackars dig. Skickar en *STYRKEKRAM*!" (wooohahaha...)
    2. "5mm Är BARNMISSHANDEL! (dåliga dåliga människa, som försöker styra ditt barns sömn!)
    3. "Hur många ord kan din ettåring säga?" ("min kan 102 st, är han onormalt tidig då?")

• Svar på tråden Klassiska FL-repliker!
  • Göteborgsbruden
    Bekali skrev 2007-02-01 17:07:15 följande:
    men.... jag jag kan ju alltid gå på mitt barns minnescermoni om jag gör abort... då är det väl ok?
    Det är aldrig ok att döda  ett foster!! Hur det än blev till!!!!!!!!!!!!
    Screw you guys, I'm going home
  • Fidelis ad urnam

Jag är emot abort OCH jag är emot att man skaffar MASSA barn!
    Du borde ha tänkt på detta långt i förväg lilla gumman.
    Nu MÅSTE DU DÖ!!!!!!!

• Bekali

nää... precis ... hur ska jag göra då, hua vilket dilemma jag hamnat i , varför just jag!

• Göteborgsbruden
    Bekali skrev 2007-02-01 17:09:27 följande:
    nää... precis ... hur ska jag göra då, hua vilket dilemma jag hamnat i , varför just jag!
    DIE DIE din onskefulla häxa!!!!!!!!
  • lurksmulan

Jag är 16 år gammal och hade sex med sju olika killar ungefär samtidigt. Nu är jag gravid och jag vet inte vem som är pappan och ingen av de vill veta av varken mig eller barnet.
    Ska jag behålla det ändå?

Mamma till Laban 050131 och minigrisen bf 070802
  • Fidelis ad urnam

lurksmulan: Nej du borde äta skit och dö.

• Göteborgsbruden
    lurksmulan skrev 2007-02-01 17:12:24 följande:
    Jag är 16 år gammal och hade sex med sju olika killar ungefär samtidigt. Nu är jag gravid och jag vet inte vem som är pappan och ingen av de vill veta av varken mig eller barnet.Ska jag behålla det ändå? Mamma till Laban 050131 och minigrisen bf 070802
    Klart du ska o sen kan du kräva underhåll av alla killarna eftersom du inte vet vem som är pappan
  • Fidelis ad urnam

Jag är ett pundarpack som inte vill jobba en dag enda dag i mitt liv.
    Hur många ungar måste man skaffa innan det börjar löna sig?
    Skit samma hur ungarna mår av att bo i missär, man måste inte ha pengar för att barnen ska bli lyckliga?
    SÅ länge vi har varandra är VI lyckliga!!!

Jag vill INTE höra massa skit om att jag borde skaffa mig ett jobb! Fan vilka påhopp!
    jag VILL leva på bidrag, det är fan upp till mig!!!!

anonym 6-100: Mäh, sluta hacka på TS! SKÖT DIG SJÄLV OCH SKIT I ANDRA NI ÄR BARA AVUNDSJUKA!!!

• Göteborgsbruden
    Fidelis ad urnam skrev 2007-02-01 17:15:41 följande:
    Jag är ett pundarpack som inte vill jobba en dag enda dag i mitt liv.Hur många ungar måste man skaffa innan det börjar löna sig?Skit samma hur ungarna mår av att bo i missär, man måste inte ha pengar för att barnen ska bli lyckliga? SÅ länge vi har varandra är VI lyckliga!!!Jag vill INTE höra massa skit om att jag borde skaffa mig ett jobb! Fan vilka påhopp!jag VILL leva på bidrag, det är fan upp till mig!!!!anonym 6-100: Mäh, sluta hacka på TS! SKÖT DIG SJÄLV OCH SKIT I ANDRA NI ÄR BARA AVUNDSJUKA!!!
    mohahahahahahahahahhahaha!!!!!!!!!!!!
Svar på tråden Klassiska FL-repliker!