• Solglimtar

Klassiska FL-repliker!

Alla dessa standarnuttryck, åsikter och yttringar... *tsss*

jag har ett par- Har DU nån? ;0)

1. "Åh, stackars dig. Skickar en *STYRKEKRAM*!" (wooohahaha...)
    2. "5mm Är BARNMISSHANDEL! (dåliga dåliga människa, som försöker styra ditt barns sömn!)
    3. "Hur många ord kan din ettåring säga?" ("min kan 102 st, är han onormalt tidig då?")

• Svar på tråden Klassiska FL-repliker!
  • Göteborgsbruden

Nu måste jag dra, sambon vill ha datorn Men I´ll be back!!!!!!!!!!!!!!!!

Mohahahahahahahahahaha!

Screw you guys, I'm going home
  • KickStart

ASGARV!

S´Rioghal Mo Dhream= Royal is my race= Clan MacGregors motto!
  • CowboyGirl

Å jag ska gå hem från jobbet...
    Men loggar in o kollar läget imorgon

• little moon
    Fidelis ad urnam skrev 2007-02-01 17:15:41 följande:
    Jag är ett pundarpack som inte vill jobba en dag enda dag i mitt liv.Hur många ungar måste man skaffa innan det börjar löna sig?Skit samma hur ungarna mår av att bo i missär, man måste inte ha pengar för att barnen ska bli lyckliga? SÅ länge vi har varandra är VI lyckliga!!!Jag vill INTE höra massa skit om att jag borde skaffa mig ett jobb! Fan vilka påhopp!jag VILL leva på bidrag, det är fan upp till mig!!!!anonym 6-100: Mäh, sluta hacka på TS! SKÖT DIG SJÄLV OCH SKIT I ANDRA NI ÄR BARA AVUNDSJUKA!!!
    Hahahahaha
  • little moon

Hur går det TS?

JA hur går det för dit TS?

Tänk om TS inte var på riktigt?

Tänk om TS bara hade tråkigt och hitta på något?

TS!!!! .....

• sweedy

Eller varför inte skriva ett inlägg för att sedan avregga sig innan man ens hunnit få svar.

Längtar och väntar...
  • snartfaster

*Min 5-åring fick i sig saft på ett barnkalas, nu kommer han att bli sjukligt överviktig, få diabetes och dö i förtid!

*anonym: jag slår mitt barn när jag blir arg
    jag: Det är dumt, sluta med det
    40 andra användare: du har inga barn så du vet inte hur det är, TS mår dåligt nog ändå utan att du skriver såna dumma saker, hon har ju erkänt, bra gjort att erkänna Ts, ditt barn får nog inga men av det

• snartfaster

little moon: varför svarar inte TS, hon har ju inte svarat på 5 sekunder,hon vill nog inte ha svar från oss och är ett troll eller så är hon död.

• little moon
    snartfaster skrev 2007-02-01 18:25:09 följande:
    little moon: varför svarar inte TS, hon har ju inte svarat på 5 sekunder,hon vill nog inte ha svar från oss och är ett troll eller så är hon död.
Svar på tråden Klassiska FL-repliker!