• Solglimtar

Klassiska FL-repliker!

Alla dessa standarnuttryck, åsikter och yttringar... *tsss*

jag har ett par- Har DU nån? ;0)

1. "Åh, stackars dig. Skickar en *STYRKEKRAM*!" (wooohahaha...)
    2. "5mm Är BARNMISSHANDEL! (dåliga dåliga människa, som försöker styra ditt barns sömn!)
    3. "Hur många ord kan din ettåring säga?" ("min kan 102 st, är han onormalt tidig då?")

• Svar på tråden Klassiska FL-repliker!
  • eisa

Mäh! Man är väl inte rasist bara för att man råkar hata alla svarta? Herregud...

• MarcusEmelinJosefinesMamma

Näääää jag harr aldrig fattat de där .. ja e inte rasist ja heller .. Jag gillar dom baar inte !!

• MarcusEmelinJosefinesMamma

jag förstår inte hur man kan klä en kille i tjejfärger !!

De e så taskigt

*asg*

• Bekali

näää men bara föratt man inte gillar dem så kan man ju gilla deras mat och deras varma temperatur... jag fattar inte hur dem ens kunde komma på tanken o flytta till ett land där dem trodde de fanns isbjörnar när dem har så bra sommarvärme hossig året om... om det var våran temperatur dem var ute efter så kunde dem väl nöjt sig med o bara byta land med oss... skulle gärna gå med på det... hajja vad skönt sommar året om!

• oOMayaOo

"Jag är inte rasist för att:

Jag äääälskar pizza!
    Jag har varit tillsammans med en bulgarisk kille.
    Min kusin är 50% estlänning.
    Jag skulle behöva andvända båda händerna för att räkna alla utlänningar jag känner till."

*Det är alltså en person som har skrivit detta PÅ RIKTIGT*

• eisa
    oOMayaOo skrev 2007-02-02 02:12:46 följande:
    "Jag är inte rasist för att:Jag äääälskar pizza!Jag har varit tillsammans med en bulgarisk kille.Min kusin är 50% estlänning.Jag skulle behöva andvända båda händerna för att räkna alla utlänningar jag känner till."*Det är alltså en person som har skrivit detta PÅ RIKTIGT*
    Nähä?? Aldrig???
  • Nyfiken gul

En klassiker är väl också dessa fantastiska trådar som kan pågå i månader men där TS har gett upp för länge sedan....

sjlävklart en provokativ tråd också...

typ - jag ger mitt barn kanelbullar istället för riktig mat - är jag en dålig mamma då? - o sen packar hon o drar efter första svaret....

Folk som avreggar sig i samma ögonblick dom startar en tråd..... why liksom? Även om frågan i sig är korrekt o helt normalt ställd så avreggar man sig...

Eller klassikern under relationsproblem där en tjej är jätteless på sin sambo men vill egentligen inte ha tips utan blir förbannad när man kommer med råd...
    Jamen sitt där o gnäll då.. men kom fan inte hit sen när det går åt helvete o du sitter där ensam med 3 osnutna ungar o inga pengar....

Eller odödliga trådstarter.... "jag vet inte vad jag vill med detta inlägg men det var skönt att skriva av sig..."

Efter exakt 2 minuter och 33 sekunder - TS: Varför är det ingen som svarar?

Efter ytterligare 1 minut och 3 sekunder - TS: Hallå?? INgen???

Men hallå själv TS! Skriv inte ett så dumt inlägg då om du vill ha ett svar - ställ en fråga istället!

• Redbit

Har ni testat att kolla vilket kön det blir på barnet med kinesiska kalendern/ring som dinglar/annat?

Min farmor har gjort det massor av gånger och hon har alltid haft rätt åtminstone hälften av gångerna!!!

• mosterYster

Vet inte om någon har nämnt det, men alla dessa omröstningar i stil med "är jag snygg?", "vad väger jag?", samt alla där man ska hjälpa TS välja brudklänning eller namn till sitt barn (!!) osv osv.

• Nyfiken gul

Jag kanske är makaber o skadeglad men jag tycker en del relationstrådar är såååå sjukt roliga...

en del gör sitt nick ganska stort o offentligt här o man känner igen vissa ganska väl....  o det brukar heta att vi är såååå kära, vi är sååå lyckliga, allt är sååå puttinuttigt o i presentationen är det sötare än socker...

sen en dag befinner sig nicket under relationsproblem där hon gråter floder över "allt blev så fel - jag fattar ingenting"... där man sakta o säkert får reda på att det inte alls var så rosenrött o lyckligt som hon gett sken av.. faktiskt är det väldigt illa o har varit under en lång tid... men nuförst har det gått upp ett ljus för henne att det inte är normalt med en sambo som spelar WOW 14 timmar om dygnet, han vill inte alls ha det väntade barnet, o dom kommer aldrig gifta sig  osv...

såna här brukar oftast avregga sig efter ett sånt avslöjande o dyka upp igen lite senare i en helt annan och dämpad tappning....

tragiskt javisst - men också ganska roligt....

Svar på tråden Klassiska FL-repliker!