• Solglimtar

Klassiska FL-repliker!

Alla dessa standarnuttryck, åsikter och yttringar... *tsss*

jag har ett par- Har DU nån? ;0)

1. "Åh, stackars dig. Skickar en *STYRKEKRAM*!" (wooohahaha...)
    2. "5mm Är BARNMISSHANDEL! (dåliga dåliga människa, som försöker styra ditt barns sömn!)
    3. "Hur många ord kan din ettåring säga?" ("min kan 102 st, är han onormalt tidig då?")

• Svar på tråden Klassiska FL-repliker!
  • Göteborgsbruden
    Beckah82 skrev 2007-02-02 12:16:43 följande:
    Princess85 skrev 2007-02-02 12:11:55 följande: Fan va irriterande när folk inte kan stava, nu lämnar jag FL Screw you guys, I'm going homenej,Fan va irreterande när fålk inte kan stava! Nu lämmnar jag FL! ♥ Beckah, mamma till Victor 980815 och Lilla Bus i magen -> 070706♥
    Hehe just my point
    Screw you guys, I'm going home
  • Göteborgsbruden

Dem stavar nog inte som gudar själva som klagar på att folk inte kan stava,lr?!

Mohahahahhahaha!!!!

• Bekali

stava, vad är d... vi får ge dem de braiga tipset o ta hjälp av ett rättstavningsprogram, menar de finns ju faktiskt hjälp att få =))

• Göteborgsbruden
    Bekali skrev 2007-02-02 12:33:58 följande:
    stava, vad är d... vi får ge dem de braiga tipset o ta hjälp av ett rättstavningsprogram, menar de finns ju faktiskt hjälp att få =))
    Jo precis
  • Jossebell

he he, LenaLiten det lite som den nästkommande

"efter 10 min såg jag ett svagt plus ifall jag vinklar testet och blundar med ett öga"

• Göteborgsbruden
    Jossebell skrev 2007-02-02 13:26:17 följande:
    he he, LenaLiten det lite som den nästkommande"efter 10 min såg jag ett svagt plus ifall jag vinklar testet och blundar med ett öga"
    LenaLiten skrev 2007-02-02 13:18:08 följande:
    "Ett plus är ett plus."
    Hahaha exakt!
  • Velour

-Jag fick vääärldens orgasm igår!
    -GRATTIS!

(låter så förbaskat dumt när folk GRATTAR en som fick orgasm)

• Ocean WoW

Fy sjutton vilken vidrig tråd och vilka vidriga människor ni är som klankar ner på alla inne på FL! Fattar ni inte att de bara vill ha hjälp? Om ni inte gillar deras trådar så läs dem inte.

• Signatur

meeeeeen HAAAALLÅÅÅÅ! Det finns faktiskt något som heter DYSLEXI har jag sagt!!

Svar på tråden Klassiska FL-repliker!