• Solglimtar

Klassiska FL-repliker!

Alla dessa standarnuttryck, åsikter och yttringar... *tsss*

jag har ett par- Har DU nån? ;0)

1. "Åh, stackars dig. Skickar en *STYRKEKRAM*!" (wooohahaha...)
    2. "5mm Är BARNMISSHANDEL! (dåliga dåliga människa, som försöker styra ditt barns sömn!)
    3. "Hur många ord kan din ettåring säga?" ("min kan 102 st, är han onormalt tidig då?")

• Svar på tråden Klassiska FL-repliker!
  • Bekali

hälsokost... oljor, omega3, rosenrot.... funkar d?! eller funkar det för att man tror på detta?

• Göteborgsbruden
    Chilimon skrev 2007-02-02 14:49:16 följande:
    Einnej skrev 2007-02-02 14:46:08 följande: Kan vi få hjälp med provrörsbefruktning, vi har kämpat så det blöder sedan i oktober...Va faaaaaaaaaan? Det är hemskt, vet en tjej som gick till kvinnokliniken och frågade om hon kunde få några hormoner eller nåt sånt för hon hade försökt i typ fem månader Allt är ju relativt
    Men herregud, jag blir stum. Har själv försökt i 2 månader o jag  förväntar mej inget utan tar det som det kommer... Fan alltså!
    Screw you guys, I'm going home
  • Bekali

ungefär som sockerpiller som en del blir jättefriska av

• Botilda

"jag har inte orkat läsa hela tråden, men..."

• Chilimon
    morsa06 skrev 2007-02-02 14:50:42 följande:
    En annan klassisk trådstart: Jag var hos läkaren i måndags och fick penecillin, men jag vet inte om jag vågar ta det då jag äter vitamintillskott!? Någon som vet eller har varit i samma situation kanske kan hjälpa mig?! Vart vänder jag mig annars om detta?
    Haha, eller den där det var en tjej som tänkte vänta med att ta klamydiamedicinen tills på måndagen, för hon ville dricka i helgen, och då läkte det ju inte lika bra
    Allt är ju relativt
  • Tjollabolla
    morsa06 skrev 2007-02-02 14:50:42 följande:
    En annan klassisk trådstart: Jag var hos läkaren i måndags och fick penecillin, men jag vet inte om jag vågar ta det då jag äter vitamintillskott!? Någon som vet eller har varit i samma situation kanske kan hjälpa mig?! Vart vänder jag mig annars om detta?
    Ja det bör du absolut kolla upp! Man ska inte lyssna på alla som säger att läkare vet bäst, för dom gör så ofta fel! Jag tror INTE du kan ta penicilinet!
    .?:*¨¨*:?.Gravid i v.36.?:*¨¨*:?.
  • Unik1

*asg*
    Vikken rolig tråd
    Suttit och asgarvat, förundrats och tappat hakan i flera minuter nu

• Göteborgsbruden
    Chilimon skrev 2007-02-02 14:52:23 följande:
    morsa06 skrev 2007-02-02 14:50:42 följande: En annan klassisk trådstart: Jag var hos läkaren i måndags och fick penecillin, men jag vet inte om jag vågar ta det då jag äter vitamintillskott!? Någon som vet eller har varit i samma situation kanske kan hjälpa mig?! Vart vänder jag mig annars om detta? Haha, eller den där det var en tjej som tänkte vänta med att ta klamydiamedicinen tills på måndagen, för hon ville dricka i helgen, och då läkte det ju inte lika bra Allt är ju relativt
    Hehe korkat
  • Göteborgsbruden

Jag råka trilla o bryta benet i morse, borde jag åka in o kolla upp det? Nån som vart med om samma sak?
    //Orolig

Svar på tråden Klassiska FL-repliker!