• Solglimtar

Klassiska FL-repliker!

Alla dessa standarnuttryck, åsikter och yttringar... *tsss*

jag har ett par- Har DU nån? ;0)

1. "Åh, stackars dig. Skickar en *STYRKEKRAM*!" (wooohahaha...)
    2. "5mm Är BARNMISSHANDEL! (dåliga dåliga människa, som försöker styra ditt barns sömn!)
    3. "Hur många ord kan din ettåring säga?" ("min kan 102 st, är han onormalt tidig då?")

• Svar på tråden Klassiska FL-repliker!
  • morsa06

Har sett en människa här på FL som har döpt sin son till Ekorre (?)

Jag saknar ord!

• Tjollabolla
    Princess85 skrev 2007-02-02 14:37:59 följande:
    Tjollabolla skrev 2007-02-02 14:36:24 följande: Jag och min sambo har varit ihop i ett år. Jag vill ha barn, men det vill inte han. Vad ska jag göra? Ska jag "lura" honom? Vi kommer ju aaaldrig få barn annars juue! .•:*¨¨*:•.Gravid i v.36.•:*¨¨*:•.Du kan ju runka av honom o fång satsen i en burk o sedan injisera det inne på toaletten Screw you guys, I'm going home
    Jaa! Bra idé! men tror du han vill ha barn då? Jag tror det fast han säger att han inte vill!!!!
    .?:*¨¨*:?.Gravid i v.36.?:*¨¨*:?.
  • Göteborgsbruden
    morsa06 skrev 2007-02-02 14:38:32 följande:
    Har sett en människa här på FL som har döpt sin son till Ekorre (?) Jag saknar ord!
    Allvarligt, stackars unge isf!
    Screw you guys, I'm going home
  • Chilimon

Ang ovanliga namn, klaMYdia. Det finns ju ett namn med där i juh

Allt är ju relativt
  • Bekali

morsa06

Princess85 - Ja, vi måste nog starta upp en tråd tror jag! Någon klok "jag-tror-jag-är-barnmorska"-människa borde kunna ge ett bra svar!

-------------------------------------------

Tror? här på fl är alla dem allra bästa barnmorskorna, hur kan du tro nåt annat?

• Göteborgsbruden
    Tjollabolla skrev 2007-02-02 14:38:52 följande:
    Princess85 skrev 2007-02-02 14:37:59 följande: Tjollabolla skrev 2007-02-02 14:36:24 följande: Jag och min sambo har varit ihop i ett år. Jag vill ha barn, men det vill inte han. Vad ska jag göra? Ska jag "lura" honom? Vi kommer ju aaaldrig få barn annars juue! .•:*¨¨*:•.Gravid i v.36.•:*¨¨*:•.Du kan ju runka av honom o fång satsen i en burk o sedan injisera det inne på toaletten Screw you guys, I'm going homeJaa! Bra idé! men tror du han vill ha barn då? Jag tror det fast han säger att han inte vill!!!! .•:*¨¨*:•.Gravid i v.36.•:*¨¨*:•.
    Om han älskar dej så stannar han nog kvar även fast du blir gravid, han vänjer sej nog.
  • Einnej

Jag har försökt i ett år men jag och min nya kille sedan i höstas. Kan vi få hjälp nu?

• Göteborgsbruden
    Bekali skrev 2007-02-02 14:39:53 följande:
    morsa06 Princess85 - Ja, vi måste nog starta upp en tråd tror jag! Någon klok "jag-tror-jag-är-barnmorska"-människa borde kunna ge ett bra svar! -------------------------------------------Tror? här på fl är alla dem allra bästa barnmorskorna, hur kan du tro nåt annat?
    Jag menar det är SJÄLVKLART att bara de allra bästa håller till här på FL, likaså läkare,branmän,mekaniker,dataexpeter,politiker mm
  • morsa06

Det är helt allvarligt! Var inne i ett forum om ovanliga namn och där var det.. En annan skulle döpa ungen i magen till Tiger för att den var så livlig i magen! Och sen var det många som hade ideer om "Primus" för den 1:a ungen, "secundus" för den andra etc etc..

Andra knasiga namn jag såg där var: Månljus, Solstråle, Skymning... personligen anser jag att det passar bättre på hästar!

• Bekali

självklart... vad vill ni ha hjälp med?!... 3-kant eller tycker du det räcker med publik inne i sovrummet med nån som instruerar HUR ni ska göra ?

Svar på tråden Klassiska FL-repliker!