• Solglimtar

Klassiska FL-repliker!

Alla dessa standarnuttryck, åsikter och yttringar... *tsss*

jag har ett par- Har DU nån? ;0)

1. "Åh, stackars dig. Skickar en *STYRKEKRAM*!" (wooohahaha...)
    2. "5mm Är BARNMISSHANDEL! (dåliga dåliga människa, som försöker styra ditt barns sömn!)
    3. "Hur många ord kan din ettåring säga?" ("min kan 102 st, är han onormalt tidig då?")

• Svar på tråden Klassiska FL-repliker!
  • morsa06

Princess85 - Ja jösses så trevligt! När passar dig bäst? *bläddrar febrilt i filofaxen*

Jag kan den 11/2 i alla fall, har förlossningen öppet på söndagar tro?

Kanske ska starta en egen tråd om det?!

Vilka svar man skulle få

• Jossebell

säger som jag sade igår när vi pratade just om ovanliga namn:

föreslå Bartolomeus och Polykarpus det är namn från almenakan före 1901 helt klart ovanliga namn.

• Göteborgsbruden
    morsa06 skrev 2007-02-02 14:32:36 följande:
    Princess85 - Ja jösses så trevligt! När passar dig bäst? *bläddrar febrilt i filofaxen*Jag kan den 11/2 i alla fall, har förlossningen öppet på söndagar tro?Kanske ska starta en egen tråd om det?!Vilka svar man skulle få
    11/2 går alldeles utmärkt. Hmm jag undrar också om dem har öppet på söndagar, kanske borde fråga någon?
    Screw you guys, I'm going home
  • Bekali

annars kan man ju döpa sitt barn efter frukter... som typ hallon, blåbär, smultron, hmmm... undrar om det är okej o döpa sin unge till banan, äpple och apelsin... jag menar kan man heta smultron,hallon, sol så varför inte Apelsin och Mandarin?

• Tjollabolla

Jag och min sambo har varit ihop i ett år. Jag vill ha barn, men det vill inte han. Vad ska jag göra? Ska jag "lura" honom? Vi kommer ju aaaldrig få barn annars juue!

.?:*¨¨*:?.Gravid i v.36.?:*¨¨*:?.
  • morsa06

Princess85 - Ja, vi måste nog starta upp en tråd tror jag! Någon klok "jag-tror-jag-är-barnmorska"-människa borde kunna ge ett bra svar!

• Göteborgsbruden
    Bekali skrev 2007-02-02 14:36:13 följande:
    annars kan man ju döpa sitt barn efter frukter... som typ hallon, blåbär, smultron, hmmm... undrar om det är okej o döpa sin unge till banan, äpple och apelsin... jag menar kan man heta smultron,hallon, sol så varför inte Apelsin och Mandarin?
    Banan kanske?
  • Bekali

Jag har hört talas om Jan Banan... hihi *skrattar*

• Göteborgsbruden
    Tjollabolla skrev 2007-02-02 14:36:24 följande:
    Jag och min sambo har varit ihop i ett år. Jag vill ha barn, men det vill inte han. Vad ska jag göra? Ska jag "lura" honom? Vi kommer ju aaaldrig få barn annars juue! .•:*¨¨*:•.Gravid i v.36.•:*¨¨*:•.
    Du kan ju runka av honom o fång satsen i en burk o sedan injisera det inne på toaletten
  • Göteborgsbruden
    morsa06 skrev 2007-02-02 14:36:28 följande:
    Princess85 - Ja, vi måste nog starta upp en tråd tror jag! Någon klok "jag-tror-jag-är-barnmorska"-människa borde kunna ge ett bra svar!
    Ja det finns ju så himla många här verkar det som
Svar på tråden Klassiska FL-repliker!