• Solglimtar

Klassiska FL-repliker!

Alla dessa standarnuttryck, åsikter och yttringar... *tsss*

jag har ett par- Har DU nån? ;0)

1. "Åh, stackars dig. Skickar en *STYRKEKRAM*!" (wooohahaha...)
    2. "5mm Är BARNMISSHANDEL! (dåliga dåliga människa, som försöker styra ditt barns sömn!)
    3. "Hur många ord kan din ettåring säga?" ("min kan 102 st, är han onormalt tidig då?")

• Svar på tråden Klassiska FL-repliker!
  • Göteborgsbruden
    helenagbg skrev 2007-02-02 14:25:58 följande:
    Princess-*styrke kram*du fixar detta
    Tackar!!

Kjamar!
    Screw you guys, I'm going home
  • Jossebell

"varför måste man vänta så länge till inskrivningen jag ska inte dit förrän jag är i v12 typ"

- för att jävlas!!!

• Nyfiken gul

alla dessa namntrådar där folk ropar efter OVANLIGA namn..

Vad får dom för tips?

Kevin
    Nova

osv....

Nääää dom namnen har vi aaaaaaaaldrig hört förut, dom är jäääättteovanliga!!  *ironi*

idag heter varannan pojke kevin - när ska folk fatta att det inte längre är ovanligt utan klassiskt VANLIGT?

• Göteborgsbruden
    Jossebell skrev 2007-02-02 14:27:59 följande:
    "varför måste man vänta så länge till inskrivningen jag ska inte dit förrän jag är i v12 typ"- för att jävlas!!!
    Hehehe precis, dem låter dej hållas o så smyger dem runt utanför ditt fönster o skrattar när du går runt i ditt rum o väntar
  • Bekali

jag som alltid trott att historien om maria och hennes jungfrufödsel var fejkad... att det var nåt hon sa till josef... då hon inte ville han skulle veta att hon varit otrogen... och han o hela världens befolkning har gått på den bluffen...

men nu har detta under skett med mej med... jag är gravid trots att jag är oskuld... för vad skulle annars nästäppan bero på?

• Göteborgsbruden

Om dem vill döpa sin unge till nåt ovanligt kan dem ju döpa den till namn som var moderna för 100 år sedan typ, Bengt, Sigrud, Dagny lr jag vet inte

• Tjollabolla
    Nyfiken gul skrev 2007-02-02 14:28:58 följande:
    alla dessa namntrådar där folk ropar efter OVANLIGA namn..Vad får dom för tips?KevinNovaosv.... Nääää dom namnen har vi aaaaaaaaldrig hört förut, dom är jäääättteovanliga!!  *ironi*idag heter varannan pojke kevin - när ska folk fatta att det inte längre är ovanligt utan klassiskt VANLIGT?
    För att inte nämna Engla, Tindra och Alva. Är namn som ständigt kommer som "tips". Jaaa! Såå ovanligt!
    .?:*¨¨*:?.Gravid i v.36.?:*¨¨*:?.
  • Göteborgsbruden
    Bekali skrev 2007-02-02 14:29:29 följande:
    jag som alltid trott att historien om maria och hennes jungfrufödsel var fejkad... att det var nåt hon sa till josef... då hon inte ville han skulle veta att hon varit otrogen... och han o hela världens befolkning har gått på den bluffen... men nu har detta under skett med mej med... jag är gravid trots att jag är oskuld... för vad skulle annars nästäppan bero på?
    Jo precis, det finns ju ingen annan förklaring på din nästäppa. GRAVID! Du kanske bär på en ny Jesus?
  • Bekali

eller så går det bra med egna ihopknåpade namn... som millie, månstare o liknande

• Jossebell

ja men du måste uppvisa lite andra symtom med, bruna flytningar, metallsmak, starkt illamående när helst på dygnet, ont i tuttarna, ont i tjejmagen vart nu f-n den är man får alltså inte ha ont i killmagen, lätt mensvärk även om du aldrig haft det förut, dålig i magen och mycket ovanligt trött, du ska redan märka en viss putning på nedre delen av magen.

Svar på tråden Klassiska FL-repliker!