• Solglimtar

Klassiska FL-repliker!

Alla dessa standarnuttryck, åsikter och yttringar... *tsss*

jag har ett par- Har DU nån? ;0)

1. "Åh, stackars dig. Skickar en *STYRKEKRAM*!" (wooohahaha...)
    2. "5mm Är BARNMISSHANDEL! (dåliga dåliga människa, som försöker styra ditt barns sömn!)
    3. "Hur många ord kan din ettåring säga?" ("min kan 102 st, är han onormalt tidig då?")

• Svar på tråden Klassiska FL-repliker!
  • morsa06

Princess85 - What?? oeky, måste sätta mig ner och ta ett djupt andetag....*phew*
    menar du allvar?

• Jossebell

princess jag har samma symptom jag är täpt och snorig och absolut gravid. (v40) så avvakta lite så märker du

• Göteborgsbruden
    morsa06 skrev 2007-02-02 14:20:35 följande:
    Princess85 - What?? oeky, måste sätta mig ner och ta ett djupt andetag....*phew*menar du allvar?
    Ohh ja! Klart du är gravid, vad skulle det annars vara??? Jag är ju täppt i näsan o snorig o nån sa till mej att jag är gravid. Ska vi följas åt till förlossningen?!

Screw you guys, I'm going home
  • Göteborgsbruden
    Jossebell skrev 2007-02-02 14:21:15 följande:
    princess jag har samma symptom jag är täpt och snorig och absolut gravid. (v40) så avvakta lite så märker du
    Ohh så spännande
  • morsa06

ja, varför inte!? Hittar du dit? Har annars för mig att det ligger mittemot Åhlens så då kan vi ju ta en tripp på stan ochpassa på att shoppa!?

• Bekali

jag är oxå däppt i däsan.... gravsymptom?!.... hmmm *jippiey* jag är utvald...

Jag är nya jungfru maria tjohoooo!!!

vilken grej va?!

• Göteborgsbruden
    morsa06 skrev 2007-02-02 14:23:54 följande:
    ja, varför inte!? Hittar du dit? Har annars för mig att det ligger mittemot Åhlens så då kan vi ju ta en tripp på stan ochpassa på att shoppa!?
    Tycker jag vi kan göra, har dåligt lokalsinne men om jag använder gps kan jag nog hitta. Ohh så roligt vi ska ha det
  • helenagbg

Princess-
    *styrke kram*
    du fixar detta

• Göteborgsbruden
    Bekali skrev 2007-02-02 14:24:25 följande:
    jag är oxå däppt i däsan.... gravsymptom?!.... hmmm *jippiey* jag är utvald...Jag är nya jungfru maria tjohoooo!!!vilken grej va?!
    Va roligt att alla är såååå gravida, vi behöver ju inte ens testa oss, jag menar symptomen räcker ju för att bekräfta
  • Chilimon
    Beckah82 skrev 2007-02-02 13:53:19 följande:
    Chilimon skrev 2007-02-02 13:35:30 följande: Det som sägs på FL, stannar på FLHehe nepp! Nu tänker jag minsann ringa såväl din granne som din morsa och skvallra att du är i bebisverkstad!♥ Beckah, mamma till Victor 980815 och Lilla Bus i magen -> 070706♥
    Du har inte lust att ringa barnmorskan åt mig när du ändå är igång?
    Allt är ju relativt
Svar på tråden Klassiska FL-repliker!