• Solglimtar

Klassiska FL-repliker!

Alla dessa standarnuttryck, åsikter och yttringar... *tsss*

jag har ett par- Har DU nån? ;0)

1. "Åh, stackars dig. Skickar en *STYRKEKRAM*!" (wooohahaha...)
    2. "5mm Är BARNMISSHANDEL! (dåliga dåliga människa, som försöker styra ditt barns sömn!)
    3. "Hur många ord kan din ettåring säga?" ("min kan 102 st, är han onormalt tidig då?")

• Svar på tråden Klassiska FL-repliker!
  • RebelRose

eisa=Loke,quäivnn är ju WT!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Vill du förstöra ditt barns sociala framtid och ge honom en stämpel?VA!??VA!??!!

• Laire
    Sann83 skrev 2007-01-31 22:28:35 följande:
    Laire=Nä,jag kan inte lämna honom,För jag äääääääälskar honom!!!men när han kommer hem ska han få sig en käftsmäll,för det har han förtjääääääääänat för att jag fått sitta och oroa mig hela kvällen
    Men gumman försök stå ut då. Men hämnas på honom! Stäng av hans alarm, bränn han mat och glöm att tvätta hans kläder. (som god sambo gör ju du de sysslorna), för de förtjänar han!
    Allt blir så mycket lättare när man älskar sin granne istället för sitt fosterland.
  • eisa

- Läs igenom tråden innan du yttrar dig!

- Tror du jag orkar läsa igenom 785 sidor? Sure!

• Rokka Jill

Nu har jag inte läst hela tråden.. MEN
    Jag tycker att det är sååååååå omoget att anmäla inlägg hela tiden. Väx upp! skaffa ett liv!
    Hur känns en förlossning?
    När gick nådde ni er normalvikt igen?
    NÅGON som vill haka på? ska banta ihjäl mig!
    Någon?
    Jag läser faktiskt.., jag har faktiskt läst......., jag har jobbat......, jag har jobbat o studerat inom detta....

• Laire
    Sann83 skrev 2007-01-31 22:31:46 följande:
    eisa=Loke,quäivnn är ju WT!!!!!!!!!!!!!!!!!!Vill du förstöra ditt barns sociala framtid och ge honom en stämpel?VA!??VA!??!!
    Håller med! Döp honom till något vettigt, som Sommarblomma!
    Allt blir så mycket lättare när man älskar sin granne istället för sitt fosterland.
  • eisa
    Sann83 skrev 2007-01-31 22:31:46 följande:
    eisa=Loke,quäivnn är ju WT!!!!!!!!!!!!!!!!!!Vill du förstöra ditt barns sociala framtid och ge honom en stämpel?VA!??VA!??!!
    Det är inte namnen det är fel på det är dom som sätter stämpeln!!
  • Freida

Jag och min pojkvän är 12 resp 13 och har försökt få BEBBE huur länge som helst...*gråter*

Senare samma eftermiddag; Åh ett efterlängtat PLUS!!!! Jippie

På kvällen: Kolla in min mage i v.1 v.2 v.3 v.4 v.5 osv

• Rokka Jill
    Laire skrev 2007-01-31 22:33:04 följande:
    Sann83 skrev 2007-01-31 22:31:46 följande: eisa=Loke,quäivnn är ju WT!!!!!!!!!!!!!!!!!!Vill du förstöra ditt barns sociala framtid och ge honom en stämpel?VA!??VA!??!! Håller med! Döp honom till något vettigt, som Sommarblomma! Allt blir så mycket lättare när man älskar sin granne istället för sitt fosterland.
    Det heter inte Döpa det heter namnge...
  • eisa

Jag drämde min sambo i väggen så han blev medvetslös, och nu är han SUR!!!

Svar på tråden Klassiska FL-repliker!