• Solglimtar

Klassiska FL-repliker!

Alla dessa standarnuttryck, åsikter och yttringar... *tsss*

jag har ett par- Har DU nån? ;0)

1. "Åh, stackars dig. Skickar en *STYRKEKRAM*!" (wooohahaha...)
    2. "5mm Är BARNMISSHANDEL! (dåliga dåliga människa, som försöker styra ditt barns sömn!)
    3. "Hur många ord kan din ettåring säga?" ("min kan 102 st, är han onormalt tidig då?")

• Svar på tråden Klassiska FL-repliker!
  • RebelRose

Visst är det okej att slå en karl eftersom han är starkare???(Och eftersom han inte får nita tillbaka)

• Laire
    Rokka Jill skrev 2007-01-31 22:33:19 följande:
    PUFFAR
    Har inget vettigt att skriva, men puffar åt dig.

och visst ä de ql me plus å alla funsj... funt... funsioner!
    Allt blir så mycket lättare när man älskar sin granne istället för sitt fosterland.
  • Scrapmom

Brösten ömmar o ja mår skitilla! Åh gud, tror ni att jag kan va gravid? Ska ha mens om 12 dagar...

*suck*

• eisa
    Freida skrev 2007-01-31 22:33:32 följande:
    Jag och min pojkvän är 12 resp 13 och har försökt få BEBBE huur länge som helst...*gråter*Senare samma eftermiddag; Åh ett efterlängtat PLUS!!!! JippiePå kvällen: Kolla in min mage i v.1 v.2 v.3 v.4 v.5 osv
    ååååååå jag dööööööööör
  • Laire
    Rokka Jill skrev 2007-01-31 22:33:47 följande:
     Det heter inte Döpa det heter namnge...
    Du vi bor i SVERIGE! Vi SVENSKAR måste väl fanemig få fortsätta döpa våra barn!

Jag är inte rasist MEN...
    Allt blir så mycket lättare när man älskar sin granne istället för sitt fosterland.
  • Rokka Jill

Jag älskade ordet White trash innan..  Påpekade att min sambos ex var whitetrash i studens hetta.. hon blev helt förstummad.. o arg.
    men nu när alla andra använder det så känns det så... ja.. "ute"...

• eisa

72364 klick och inget svar!? Är jag verkligen så ointressant? *snyftar*

• Rokka Jill
    Laire skrev 2007-01-31 22:35:34 följande:
    Rokka Jill skrev 2007-01-31 22:33:47 följande:  Det heter inte Döpa det heter namnge... Du vi bor i SVERIGE! Vi SVENSKAR måste väl fanemig få fortsätta döpa våra barn!Jag är inte rasist MEN... Allt blir så mycket lättare när man älskar sin granne istället för sitt fosterland.
    Jag är inte Svensk. Men man döper först sina barn i kyrkan.. Du vet ceremonin. Du hade i svenska????
Svar på tråden Klassiska FL-repliker!