• Solglimtar

Klassiska FL-repliker!

Alla dessa standarnuttryck, åsikter och yttringar... *tsss*

jag har ett par- Har DU nån? ;0)

1. "Åh, stackars dig. Skickar en *STYRKEKRAM*!" (wooohahaha...)
    2. "5mm Är BARNMISSHANDEL! (dåliga dåliga människa, som försöker styra ditt barns sömn!)
    3. "Hur många ord kan din ettåring säga?" ("min kan 102 st, är han onormalt tidig då?")

• Svar på tråden Klassiska FL-repliker!
  • Fröken Sophia

Nejdå, du har full rätt att klä din dotter i tjejkläder, varför tvinga in dem i en felaktig könsroll redan när de är små?

• Elsie76

Sofia, precis va ja känner! Om hon nu fötts till tjej så ska hon ju ha rosa. Jag skulle AAAALLLDRIG klä min son i rosa. Killar ska va grabbiga.

• etanol

Näää, så steeereotyyypt, typ. Man ska liksom klä dom kööönsneutralt liksom. Juh, bah!!!

• etanol

Min son har baaara rååsa klänningar.

• etanol

Å nu måste jag bomba den här tråden för jag tycker det här är viktigare än mat till tredje väääärlden!

• Elsie76

...å un ha ja sån ångesst för ja e gravid igen och vill inte ha en son.....får man känna så? jag har sån ångesst. det är roligare me tjejer eftersom man kan klä dom fin.

• Fröken Sophia

etanol: vänta med bombningen ett tag!

"Min dotter är sjuk. Jag känner mig som en dålig mamma. Kan någon skicka styrkekramar?"

• Elsie76

Sofia, jag skickar styrkekramar till dig. du är så sttark som orkar ta dig igenom det här.

kramiz

• puss

kramizzar!! du är världens bästa mamma till dina barn!!

«·´`·.(*·.¸(`·.¸ Bebis är mammas hjärta¸.·´)¸.·*).·´`·» «·´`·. »*'
  • Fridapida

Sofia7912

*asg* Jag läste den precis! Höll på att skratta ihjäl mig! Hahahaha! Snacka om att fiska efter fjäsk! Jag dör!!!

Svar på tråden Klassiska FL-repliker!