• Solglimtar

Klassiska FL-repliker!

Alla dessa standarnuttryck, åsikter och yttringar... *tsss*

jag har ett par- Har DU nån? ;0)

1. "Åh, stackars dig. Skickar en *STYRKEKRAM*!" (wooohahaha...)
    2. "5mm Är BARNMISSHANDEL! (dåliga dåliga människa, som försöker styra ditt barns sömn!)
    3. "Hur många ord kan din ettåring säga?" ("min kan 102 st, är han onormalt tidig då?")

• Svar på tråden Klassiska FL-repliker!
  • Mrs Smith

Sluta säga tjejmage! Det heter äggstockar. Detta är också en klassiker. Man kan ju vända på saker också

Barn är underbara skapelser, vår framtid, vårt allt. Idag kom en man fram och sa att jag skulle ta reda på mina ungar. Bah mina ungar, vilken idiot. (De hade ju bara skrikit lite så att ingen annan kunde föra en konversation på fiket och sprungit omkring så att folk tappat sina kaffe latte.) Barn måste få snynas och höras hela tiden annars kanske de blir alkoholister eller knarkare när de blir stora....

• Dävvil

Hahhaaha underbart!
    Jag försöker få min sambo att förstå att han ska klä sig i klänning också ifall vi får en son, så att ungen ska känna att det e soft att klä sig så.

• Fröken Sophia

Tack alla nu känns det bättre!!

• Fridapida

"Känner mej ännu mer urdålig när jag inte ens har tänkt att ringa dit. (vårdcentralen mitt tilllägg) Tur att ni påminner mej. Hns smärta och ojjande får mej totalt tankspridd."

*asg*

• Fröken Sophia

fridapida - japp jag har anmält ditt inlägg

Svar på tråden Klassiska FL-repliker!