• Solglimtar

Klassiska FL-repliker!

Alla dessa standarnuttryck, åsikter och yttringar... *tsss*

jag har ett par- Har DU nån? ;0)

1. "Åh, stackars dig. Skickar en *STYRKEKRAM*!" (wooohahaha...)
    2. "5mm Är BARNMISSHANDEL! (dåliga dåliga människa, som försöker styra ditt barns sömn!)
    3. "Hur många ord kan din ettåring säga?" ("min kan 102 st, är han onormalt tidig då?")

• Svar på tråden Klassiska FL-repliker!
  • eisa
    Rokka Jill skrev 2007-01-31 22:57:00 följande:
    eisa skrev 2007-01-31 22:55:01 följande: Rokka Jill skrev 2007-01-31 22:54:22 följande: Min dotter har slått ut alla sina tänder.. men hon e så fräck o påstår att min nya pojkvänn slår henne.. jag tror att jag ska ringa soc.. jag klarar inte av hennes lögnhistorier. *styrkekramar*Ammade du henne inte tillräckligt länge? Inte för att vara taskig men... Nej det beror nog på det.. jag ammade henne BARA i fyra år.. sen tvingade min SVÄRMOR att sluta..men hon sover ändå i sängen med oss fast hon e 14 år.. Fast jag stör mig lite på att hon vill ligga mellan mig o min nya pojkvänn..
    *styrkekramar" Jag vet preciiiiis hur det känns!
  • Rokka Jill
    eisa skrev 2007-01-31 22:57:01 följande:
    "Min kille porrsufar, tror jag...""LÄMNA HONOM!!! Du förtjänar mycket bättre!"
    jag kom på.. Det var nog jag som porrsurfade den tisdagskvällen när han jobbade..
  • Beckah82
    Kaordisk Mamma skrev 2007-01-31 21:12:28 följande:
    Ont i TJEJMAGEN!hahaha. "Tjejmagen"?!
    Eller hur! hade varit ganska mycket värre om en kvinna skrev om hon ade ont i killmagen men tydligen kan hon iofs ha en sådan också!

Inte tjejmagen/vanliga magen: Är tydligen allt annat i området förrutom livmoder med tillhörande attiraljer

Tjejmagen: Livmoder med tillbehör, OBS! UTAN bebis i.

Bebismagen: Nepp är inte magen på en bebis utan helt enkelt livmodern på en kvinna med en bebis i.

Flickmage: samma som bebismagen men då vet man att där finns ett flickebarn på gräddning alt TROR att det ligger en flicka och inte en pojke.

Pojkmage: samma som bebismagen men då vet man att där finns ett gossebarn på gräddning alt TROR att det ligger en pojke och inte en flicka.

Bara för att nämna några exempel...
    ♥ Beckah, mamma till Victor 980815 och Lilla Bus i magen -> 070706♥
  • Rokka Jill
    eisa skrev 2007-01-31 22:57:45 följande:
    Rokka Jill skrev 2007-01-31 22:57:00 följande: eisa skrev 2007-01-31 22:55:01 följande: Rokka Jill skrev 2007-01-31 22:54:22 följande: Min dotter har slått ut alla sina tänder.. men hon e så fräck o påstår att min nya pojkvänn slår henne.. jag tror att jag ska ringa soc.. jag klarar inte av hennes lögnhistorier. *styrkekramar*Ammade du henne inte tillräckligt länge? Inte för att vara taskig men... Nej det beror nog på det.. jag ammade henne BARA i fyra år.. sen tvingade min SVÄRMOR att sluta..men hon sover ändå i sängen med oss fast hon e 14 år.. Fast jag stör mig lite på att hon vill ligga mellan mig o min nya pojkvänn.. *styrkekramar" Jag vet preciiiiis hur det känns!
    Gör du??? vill du inboxa mig din mail så att vi kan prata vidare privat?
  • Freida

Aha, man ska ha plus.. (det har jag inte.. då så..men jag kan se citatknappen..hmm)

"På mina barns dagis går det ETT utländskt barn och en av dagispersonalen pratar HANS språk med barnet... jag tycker det är diskriminering av de andra barnen! Gå ihop alla föräldrar, så här får det inte gå till i SVERIGE! ( å inga inlägg om rasism, för min kusin e faktiskt adopterad!)"

• eisa
    Rokka Jill skrev 2007-01-31 22:58:23 följande:
    eisa skrev 2007-01-31 22:57:45 följande: Rokka Jill skrev 2007-01-31 22:57:00 följande: eisa skrev 2007-01-31 22:55:01 följande: Rokka Jill skrev 2007-01-31 22:54:22 följande: Min dotter har slått ut alla sina tänder.. men hon e så fräck o påstår att min nya pojkvänn slår henne.. jag tror att jag ska ringa soc.. jag klarar inte av hennes lögnhistorier. *styrkekramar*Ammade du henne inte tillräckligt länge? Inte för att vara taskig men... Nej det beror nog på det.. jag ammade henne BARA i fyra år.. sen tvingade min SVÄRMOR att sluta..men hon sover ändå i sängen med oss fast hon e 14 år.. Fast jag stör mig lite på att hon vill ligga mellan mig o min nya pojkvänn.. *styrkekramar" Jag vet preciiiiis hur det känns! Gör du??? vill du inboxa mig din mail så att vi kan prata vidare privat?
    Nej jag vill inte lämna ut mig, tack ändå.
  • Rokka Jill

min dotter e röd i huvudet o har blåa läppar.. vad göra???
    RING SJUKVÅRDSUPPLYSNINGEN!!
    men jag vill inte besvära.

• Laire
    eisa skrev 2007-01-31 22:53:53 följande:
    Freida skrev 2007-01-31 22:52:46 följande: Med risk för att bli mobbad men hur citerar man... antagligen är min dator för tröd *höhö*,,allvarligt asså... Det är bara att trycka på citeringsknappen, har du plus förresten???
    Eller ännu bättre:

Tryck på citeringsknappen.
    Den med ett A på.
    Vad knepigt, testa och rensa allting i IE.
    Internetalternativen går du in på.
    Under Verktyg
    Raden där uppe, verktygsmenyn
    Jaha din sambo kunde, bra.
    Nähä, tryck F5
    Nej, inte "F" och sedan fem utan knappen F5
    Skicka ett PM till RD
    Alltså Personligt Meddelande till Roision Dubh, hon kan en massa
    Jaha, ja hon hade ju bytt ja, Hanna någonting, sök på det.
    Maila Patrik då.
    Han som äger sajten.
    Nähä, inget svar och du skickade ju ändå för en timme sedan.
    Du måste nog installera om alltihop, börja med IE, om det inte löser sig Windows.
    Elgigaten kan fixa det billigt.
    Funkar det fortfarande inte?
    Har du plus förresten?
    Nähä...
    Allt blir så mycket lättare när man älskar sin granne istället för sitt fosterland.
  • Nattönskan

hum denna har säkert redan nämnts men jag älskar

"kan jag vara med barn"
    -Ta ett test, mer än 99 % idiot säkert....
    "Men jag ska inte ha mens förrän om 4 veckor "

Svar på tråden Klassiska FL-repliker!