• Solglimtar

Klassiska FL-repliker!

Alla dessa standarnuttryck, åsikter och yttringar... *tsss*

jag har ett par- Har DU nån? ;0)

1. "Åh, stackars dig. Skickar en *STYRKEKRAM*!" (wooohahaha...)
    2. "5mm Är BARNMISSHANDEL! (dåliga dåliga människa, som försöker styra ditt barns sömn!)
    3. "Hur många ord kan din ettåring säga?" ("min kan 102 st, är han onormalt tidig då?")

• Svar på tråden Klassiska FL-repliker!
  • Fröken Sophia

förlåt *hoppar upp och ner väldigt försiktigt* ska det vara eftersom man tydligen inte kan gå säker för blödningar ens i v 16...*suckar djupt och tungt* så nu ska jag gräva ner mig i gravkomplikationersektionen...kommer kanske ut någon gång imorgon eller så...och får se om jag fått med några nya visdomar.

• Fröken Sophia

etanol - jaja jag är lugn, ok sähär då.

Hej!

Jag är en superpositiv och jätteflexibel tjej på xx år! Jag söker ständigt nya utmaningar och är inte rädd för att ta på mig stort ansvar. Jag har hört många bra saker om ert företag och vill naturligtvis få chansen att komma på intervju så att ni kan få en bättre bild av vem jag är!

Hoppas på att få höra av er snart!

Med vänlig hälsning (och skål),

Etanol

• Fröken Sophia

etanol - neee har inte haft en enda förrän idag *nojjar ihjäl mig*

• lilla79

spec det där, *Skål, Etanol* gillade jag! Catchy!

• Fröken Sophia

haha *expert på ansökningbrev* (också)

• etanol

Sof: Jag drog på ännu värre i min ansökan, skrev att jag var den dom sökte efter och att jag hade alla styrkor dom efterlyste....yadiyadi...Gudars så världsbäst man är i sin ansökan...

Men vad är det för "fel" då, jag kan hjälpa lite kanske...

• Fröken Sophia

etanol - Toppen det är precis så man ska göra, sen om man får komma på intervju så ska man fortsätta att köra stenhårt på den linjen.

Nja...detta är inte rätt tråd för styrkekramar...men tja upptäckte att jag visst blöder lite idag, inte alls mycket bara nån fläck i trosan, och jag har inte ont eller så. Så det är säkert helt lugnt, men ja...jag vill ju så gärna ha den här bebisen liksom att det är svårt att spela cool! (som jag ju egentligen är)

• Fröken Sophia

vad har du för bil egentligen etanol???

Svar på tråden Klassiska FL-repliker!