• Solglimtar

Klassiska FL-repliker!

Alla dessa standarnuttryck, åsikter och yttringar... *tsss*

jag har ett par- Har DU nån? ;0)

1. "Åh, stackars dig. Skickar en *STYRKEKRAM*!" (wooohahaha...)
    2. "5mm Är BARNMISSHANDEL! (dåliga dåliga människa, som försöker styra ditt barns sömn!)
    3. "Hur många ord kan din ettåring säga?" ("min kan 102 st, är han onormalt tidig då?")

• Svar på tråden Klassiska FL-repliker!
  • Fröken Sophia

fridapida försöker du säga att jag har för lite att göra? *kollar på högarna på skrivbordet*

• Fridapida

Mississell

Ja, det är klart ma är nöjd när man hittat en föklaring som passar en själv bra... sann eller ej? Spelar ingen roll. Bara alla FLare stöttare en...

• Fröken Sophia

*asg* Mississell - hur gör du egentligen för att hitta såna där trådar???

Ang porrfilmsfrågan så har jag själv ett flertal gånger stått bredvid en skamsen medelålders man som ska betala för "film" morgonen efter en hotellvistelse på Scandic. Varför betala 110 kr för någon som man kanske kan titta på i 30 minuter?? Och varför göra så stor grej av det? Eller är det så att folk faktiskt tycker att man är otrogen om man kollar på p-film?

• Pneu

Själv brukar jag mest drömma våta drömmar om nästa morgons hotellfrukost (ja, till och med på Scandic - jag har inte så höga krav ), och somnar så fort jag lägger huvudet på kudden, så 110 kr film vore ett helt galet slöseri.

• Fröken Sophia

Pneu - förstår precis vad du menar, brukar ligga och fantisera om i vilken ordning jag ska äta allt och fundera på hur många wienerbröd som räknas som FÖR många!

Svar på tråden Klassiska FL-repliker!