• Solglimtar

Klassiska FL-repliker!

Alla dessa standarnuttryck, åsikter och yttringar... *tsss*

jag har ett par- Har DU nån? ;0)

1. "Åh, stackars dig. Skickar en *STYRKEKRAM*!" (wooohahaha...)
    2. "5mm Är BARNMISSHANDEL! (dåliga dåliga människa, som försöker styra ditt barns sömn!)
    3. "Hur många ord kan din ettåring säga?" ("min kan 102 st, är han onormalt tidig då?")

• Svar på tråden Klassiska FL-repliker!
  • 2småskruttisar

neee....man får 3 dagar med lyxpaketet.... det har jag läst i en annan jätteallvarlig tråd  i sandlådan...så det måste va sant....Cool

• Fröken Sophia

Jaaa just det kejsarsnitt De luxe-paketet som både jag och Dävvil har beställt!

• Dävvil

2småskrutt- aaah de får jag beställa ihop med mitt kejsarsnitt-deluxe paket då, så jag får lite betänketid på ungen. Allt som sägs på FL är väl sant? *ryser vid tanken på tvivel*

Hejsvejs!

• Mississell
    Sofia7912 skrev 2007-03-29 16:26:30 följande:
    Jaaa just det kejsarsnitt De luxe-paketet som både jag och Dävvil har beställt!
    Får man behålla den tjusige narkosläkaren sen?
    Fade away and radiate...
  • Fröken Sophia

Fridapida *suckar* har hört att jag inte ska sola nu när jag är gravid...*kollar på magen* *suckar ännu mer*...äsch...shit va blek jag är

• Fröken Sophia

Mississell - selbstverständlich får man det, hur skulle det annars se ut?

• Fridapida

Sofia7912

Åh no! Vad tänkte jag på??? Jag som planerar barn i 2009... nu kommer soc o tar det i från mig! *slår mig hårt i pannan*

• Fröken Sophia

Fridapida...för att du råkar få pigmentfläckar...du menar att det skulle vara skämmigt för barnen sen om deras mamma är fläckig som en leopard??

• etanol

Missi: Näfan menajuh en sån vahettere som man bah skickar senbah te typ en annan juh. Fattarunurå?

Svar på tråden Klassiska FL-repliker!