• Solglimtar

Klassiska FL-repliker!

Alla dessa standarnuttryck, åsikter och yttringar... *tsss*

jag har ett par- Har DU nån? ;0)

1. "Åh, stackars dig. Skickar en *STYRKEKRAM*!" (wooohahaha...)
    2. "5mm Är BARNMISSHANDEL! (dåliga dåliga människa, som försöker styra ditt barns sömn!)
    3. "Hur många ord kan din ettåring säga?" ("min kan 102 st, är han onormalt tidig då?")

• Svar på tråden Klassiska FL-repliker!
  • Dävvil

Sofia- Ja det är en himla tur. Blev pizzabitar till lunch och sallad. Å vattenmelon. Funderar på om jag inte skulle ha något sött till efterrätt men jag orkar inte gå bort dit igen. Foglossning eller nåt ställer till det.

Någon som har tips på hur man lindrar foglosssning? Har testat choklad, med varierande resultat.

• Pneu

Dävvil - vattenmelon, nonono. Hur kissnödig blir man inte av det? Och då måste man GÅ hela vägen till toan, igen och igen. Pulver is the way to go. Gärna oboypulver.

• Dävvil

Pneu- Oboypulver säger du. *Känner smaken av chokladöken sprida sig i munnen, blir genast törstig* Som tur är har jag nära till toaletterna där jag sitter och till apparaten med choklad å kaffepulver med förresten.

• Fröken Sophia

*smaskar fler vindruvor*

choklad brukar bota det mesta, men har du testat bröstmjölk, har hört att det ska vara bra

• etanol

Bröstmjölk är bra mot allt...*nickar förnumstigt*

• Fröken Sophia

mmm och ALLA kan amma det har jag lärt mig här på FL *håller på att lära mig* kanske att det hjälper mot blödningar oxå?? *funderar* för jag VILL ha sex!!!

• etanol

Ja det kanske funkar om du står på huvet direkt före och direkt eftersex och häller in bröstmjölk liksom...

• helenagbg

min sambo kan inte amma så jag tror inte det gäller alla faktiskt. han bara suger men får lixom inte det riktiga greppet så det kommer inget.

En dumbom finner alltid en ännu dummare som beundrar honom.
  • Fröken Sophia

japp, ska testa men först ska jag få min man att amma han är bäst i världen så det tror jag säkert att han kommer att fixa...

Svar på tråden Klassiska FL-repliker!