• Solglimtar

Klassiska FL-repliker!

Alla dessa standarnuttryck, åsikter och yttringar... *tsss*

jag har ett par- Har DU nån? ;0)

1. "Åh, stackars dig. Skickar en *STYRKEKRAM*!" (wooohahaha...)
    2. "5mm Är BARNMISSHANDEL! (dåliga dåliga människa, som försöker styra ditt barns sömn!)
    3. "Hur många ord kan din ettåring säga?" ("min kan 102 st, är han onormalt tidig då?")

• Svar på tråden Klassiska FL-repliker!
  • helenagbg

sofia7912: Jag måste säga att jag är jag impad av att du kollar i hela 30 minuter på en p-film. Vet du inte att man kan snabbspola förbi de tråkiga bitarna? Så man kommer direkt till were the action is

En dumbom finner alltid en ännu dummare som beundrar honom.
  • Pneu

Sofia - wienerbröd? brukar du få såna till frukost? Det visste jag inte ens att man kunde fundera på, men det öppnar ju helt nya möjligheter! Jag funderar annars mest på skogsbärsyoghurt, rostad macka med jordgubbsmarmelad, en massa ägg utan att sambon börjar droppa kommentarer om att han också vill ha lite mat, flera sorters juice... Ja, egentligen kolhydrater i stort.

• Pneu

*ska gå och äta en bit mikrad tacopizza (dock hemgjord) till frukost*

• Dävvil

Frukost... Mmm. gott. Kan inte äta så mycket innan jag roterar iväg till jobbet, då mår jag illa när jag kommer fram. Men de har lunchrestaurang här som har frukostbuffé. Idag köpte jag grov macka med leverpastej å gurka å en med skinka å tomat. Fast nu e jag hungrig igen...

• Dävvil

Pneu- pizza är underskattad frukostmat. Det e ju som en macka deluxe.

• Fröken Sophia

helenagbg *skamsen* får nog erkänna att jag brukar snabbspola och sen kan jag bara hålla mig i typ 5 min...jag är sämst på sånt där

• Fröken Sophia

Pneu - japp vilka underklass-Scandic brukar du bo på?? Trodde att wienerbröd ingick i de 101 frukostgrejorna som de skryter med!

• Fröken Sophia

Dävvil - jag har redan ätit en stoor tallrik med yoghurt och müsli, 2 thekakor, ett gäng vindruvor och ett plommon...och längtar till lunchen om 30 min...*suck* tur att det är meningen att man ska växa på bredden...

• Pneu

Sofia - nu pratade jag iofs om hotell i stort, inte bara Scandic. Nästa gång blir det helt klart ett wienerbrödshotell (haha, som om jag sov på hotell en gång i veckan. Det gör jag inte.)

Svar på tråden Klassiska FL-repliker!