• Solglimtar

Klassiska FL-repliker!

Alla dessa standarnuttryck, åsikter och yttringar... *tsss*

jag har ett par- Har DU nån? ;0)

1. "Åh, stackars dig. Skickar en *STYRKEKRAM*!" (wooohahaha...)
    2. "5mm Är BARNMISSHANDEL! (dåliga dåliga människa, som försöker styra ditt barns sömn!)
    3. "Hur många ord kan din ettåring säga?" ("min kan 102 st, är han onormalt tidig då?")

• Svar på tråden Klassiska FL-repliker!
  • Mississell
    Dävvil skrev 2007-03-29 16:02:15 följande:
    Oh shit. Undrar om någon som tycker det blev för svårt att sluta, lämnar bort ungen när den blir för jobbig. Det vart för trist lixom. Typ så ba. Eller jag vät intä.
    Amen vaddå, på ungdomsmottagningen har dom väll en sån dära lucka där man typ kan lämna ungen om e för jobbi ba?
    Fade away and radiate...
  • Dävvil

Va? Harom? Shit ba, jag trodde de va där de dela ut såhär lixom brosjyrer om vahettere sjönsjukdomar.

• 2småskruttisar

mississell: det är väl det de tre dagarna på bb är...provdagar liksom om man inte är nöjd så lämnar man den där....

• etanol

Meh, ni fattajunte...åååh, de finns lixom en bah fanhettere...amenbah en pryl såhära...hajjaru?

• Dävvil

2småskrutt- 3 dagar? Jag har hört att man bara får 2 numer... Tänk om bebben e jättesnäll då å sen blir värsta monstret hemma. :-O

Frida- Brun redan??? *avis* *kastar en stapler, men missar, damn, jag visse att jag skulle tagit golflektioner*

• Mississell
    etanol skrev 2007-03-29 16:10:57 följande:
    Meh, ni fattajunte...åååh, de finns lixom en bah fanhettere...amenbah en pryl såhära...hajjaru?
    Ögonfransböjare?
    *Blonderad lugg*
    Fade away and radiate...
  • Fridapida

japp! *mallig* i alla fall om man jämför med hur jag såg ut innan (blåvit)

*dansar runt*

• Dävvil

Hehe va gött! Nu ska jag åka hem å öppna paket från bluebox, jippi! Glad, fast jag vet precis vad det är i, eftersom det e jag som bestältt dårå.

Svar på tråden Klassiska FL-repliker!