• Solglimtar

Klassiska FL-repliker!

Alla dessa standarnuttryck, åsikter och yttringar... *tsss*

jag har ett par- Har DU nån? ;0)

1. "Åh, stackars dig. Skickar en *STYRKEKRAM*!" (wooohahaha...)
    2. "5mm Är BARNMISSHANDEL! (dåliga dåliga människa, som försöker styra ditt barns sömn!)
    3. "Hur många ord kan din ettåring säga?" ("min kan 102 st, är han onormalt tidig då?")

• Svar på tråden Klassiska FL-repliker!
  • Göteborgsbruden
    Bekali skrev 2007-02-01 03:16:08 följande:
    ja, du är snäll o omtänksam du... men de är nog bättre hon frågar mej med lite erfarenhet isf =)
    Jaha du, ja jag vet ju inget. Bäst att jag bara är tyst o låter dej sköta snacket
    Screw you guys, I'm going home
  • Göteborgsbruden
    mamma till 2 skrev 2007-02-01 03:17:11 följande:
    Men hallå! Ni tror väl inte att ni vet mer än mig??? Jag vet mycket mer om barn för jag har flera kusiner som är yngre än mig!
    Ja du måste ju vara expert
  • Bekali

varför vill en del komma till himlen när d finns ett rent helvete ?

• mamma till 2

Var på toa nyss (är höggravid) och skulle göra nr 2, plumset var ovanligt högt, har aldrig låtit så mkt förut! Trodde först att det var en stor bajskorv men efter att jag hade spolat så började jag fundera! Kan det vara så att jag födde och spolade ner mitt eget barn???? Hjälp vad ska jag säga till min pojkvän! Han vill ju så gärna ha barn!

• Bekali

de måste ju vara mycket trevligare, de är ju rent iaf =)

• Göteborgsbruden
    Bekali skrev 2007-02-01 03:20:35 följande:
    varför vill en del komma till himlen när d finns ett rent helvete ?
    Hehe det kan man fråga sej

en gång när min syster var på krogen kom det fram en man o sa att hon likna satan.. Antar att satan är ganska snygg då (sant)
  • Göteborgsbruden
    mamma till 2 skrev 2007-02-01 03:20:55 följande:
    Var på toa nyss (är höggravid) och skulle göra nr 2, plumset var ovanligt högt, har aldrig låtit så mkt förut! Trodde först att det var en stor bajskorv men efter att jag hade spolat så började jag fundera! Kan det vara så att jag födde och spolade ner mitt eget barn???? Hjälp vad ska jag säga till min pojkvän! Han vill ju så gärna ha barn!
    Du får ringa en rörmokare som får kolla upp det där du, kan ju bli förfärligt stopp i toan  om inte annat
  • mamma till 2

Nä nu ska jag slita mig härifrån (försöka iaf)!
    Måste upp med barnen om 3 timmar!
    Godnatt på er.. (era sjuka jävlar, mohahahaha...)

Svar på tråden Klassiska FL-repliker!