• Solglimtar

Klassiska FL-repliker!

Alla dessa standarnuttryck, åsikter och yttringar... *tsss*

jag har ett par- Har DU nån? ;0)

1. "Åh, stackars dig. Skickar en *STYRKEKRAM*!" (wooohahaha...)
    2. "5mm Är BARNMISSHANDEL! (dåliga dåliga människa, som försöker styra ditt barns sömn!)
    3. "Hur många ord kan din ettåring säga?" ("min kan 102 st, är han onormalt tidig då?")

• Svar på tråden Klassiska FL-repliker!
  • Bekali

mmm... jag känner en rörmokare... min svåger... ska jag fråga han?

• Bekali

hihi ja gonatt på´re jag ska med lägga mej strax... om jag kan slita mej *asg*

• Göteborgsbruden

Ska la med lägga mej.. godnatt era ja som mamma till 2 sa, era sjuka jävlar!

Hoppas vi hörs imorgon lr ja senare idag..

Mohahhhahahahaha!!!

Screw you guys, I'm going home
  • mamma till 2

Haha... Sov gott sen.. Jag är nog tillbaks om 3 timmar om jag känner mig själv rätt
    Vaddå, ungarna kan ju klara sig själva

• Bekali

haha ja binder man fast dem så vet man vart man har dem =)

• Lady

Här kommer några...

Besserwisser

Moraltant

Håll dig till ämnet eller starta en ny tråd

Vad gör du i denna tråden när du inte vill hjälpa/stötta

Jag är inte rasist MEN??..

Jag har inga fördomar MEN ???.

Hur många har besökt ditt krypin?

Har du referens som styrker de du skrev eller är det dina egna åsikter?

Håller med föregående inlägg

Jag undrar samma sak som du hoppas att någon som har svaret skriver i tråden

Bara så du vet så har jag anmält ditt inlägg

Trött på att få höra åsikter från dem som inte har barn de fattar inte hur jobbigt det är.

• Nyfiken gul

GOdmorgon på er alla!

Har nu läst ikapp sedan sidan 23*pust* o jag har skrattkramp, andnöd, diskbråck och pungbråck.. jisses vad ni kan!!

En klassiker som nog ingen har tagit upp ännu:

En trådstartare som vägrar inse att han/hon har fel trots hänvisningar till fakta o lagtext...

"men titta här det står så här i www.lagtext.se  att man inte får vara hemma med föräldrapenning och jobba heltid samtidigt"

TS: jag tror dig inte.. min grannes kusins fasters lillasyster har gjort så här med alla sina barn och det har funkat bra!

"du tror inte att det är bidragsfusk då?

TS: Nä vadå! nu blir jag arg, det där är ju påhopp. Hon fuskar inte!!

"men läs själv då det står ju att man inte får det"

TS: du måste ha fel....

TS igen efter någon sekund: Fler som kan svara?

"men du TS hon har faktiskt rätt på www.jagharrätt.nu så står det faktiskt att man inte får göra sådär...

TS: men vad taskiga ni är!  Kan ni inte vara lite snällare mot mig.. jag ställer ju bara en enkel fråga...

Osv i ca 4 sidor innan TS blir sur o anmäler hela tråden som tas bort och ny tråd o samma fråga ställs om ca en vecka.... o får samma svar....

• Nyfiken gul

Fler klassiker....

Jag har Bim idag och det kom rosa på pappret när jag torkade mig, kan det ha varit en nidis? *hoppas*

(öööh... jag tror folk har missuppfattat vad en nidblödning är för något....)

Min kille vill inte ha barn - hur kan jag få honom att ändra sig? Tips tack...

(ööhh.. vad sägs om att kanske börja fundera på om du vill vara med någon som inte kan tänka sig barn eller helt enkelt vänta o se... )

Min kille vill inte ha sex är jag så fet o ful och är han otrogen?

(öhh... näää det behöver inte vara dig det är fel på och nej han måste inte vara otrogen , en kille är inte ûberkåt jämt bara för att han är kille...)

Jag vill inte att min kille ska ha kontakt med sitt ex! Jag blir svartsjuk.. hur ska jag få honom att säga upp kontakten med sina barn o sitt arbete o bara sitta hemma o hålla mig i handen...?

(öhh sök hjälp kära vän!!)

Jag satt o läste porrnoveller igårkväll på datorn när jag upptäckte att min man tittat på nakna tjejer nu känner jag mig äcklad, ska jag lämna honom?

(dubbelmoral här kanske?? - dom här trådarna brukar bli jätteroliga o läsa när TS envist försöker försvara sitt eget sexbehov men stackars killen blir lynchad jämsmed fotknölarna )

Jag är 166 cm lång o väger 43 kg är jag tjock?

(hmm.. hur lätt är det att vara ärlig i en sån här tråd?? Svarar man nej blir man anklagad för att man ljuger.. svarar man ja blir man anmäld för påhopp... )

Svar på tråden Klassiska FL-repliker!