• Solglimtar

Klassiska FL-repliker!

Alla dessa standarnuttryck, åsikter och yttringar... *tsss*

jag har ett par- Har DU nån? ;0)

1. "Åh, stackars dig. Skickar en *STYRKEKRAM*!" (wooohahaha...)
    2. "5mm Är BARNMISSHANDEL! (dåliga dåliga människa, som försöker styra ditt barns sömn!)
    3. "Hur många ord kan din ettåring säga?" ("min kan 102 st, är han onormalt tidig då?")

• Svar på tråden Klassiska FL-repliker!
  • Göteborgsbruden
    Bekali skrev 2007-02-01 02:59:57 följande:
    ja eller så kan man gå ut o samla på svanar , de såg jag i aftonbladet idag att det var en ny innegrej o samla på
    eisa skrev 2007-02-01 02:58:51 följande:
    Princess85 skrev 2007-02-01 02:56:29 följande: Jaså cancer, fan också, hur blir det då med sexet? Screw you guys, I'm going homeett förhållande innehåller så mycket mer än bara sex! Ni kan prata, kolla på Tv, mata änder... ja vad som helst *styrkekramar*
    Vilka bra tips, mata änder är ju alltid såå himla kul.. samla svanar, hmmm kanske, kul med lite sällskap på dagarna också
    Screw you guys, I'm going home
  • Göteborgsbruden
    Bekali skrev 2007-02-01 03:01:29 följande:
    inget glidmedel på den heller... jag sa ju att du skulle anv glidmedel att det är lättare o få ut grejjerna sen då ju....
    Har ju inget hemma, sambon använde ju upp allt för att få ut sin apelsin ur röven o det gick ju inte så bra.. nu har han fler än en där nämligen
  • mamma till 2

Princess85: Men om du pillar in nåt vasst i analen så borde du kunna knuffa ut både gurkan och moroten... Sen ett litet matlagningstips; tzatziki med både gurka och morot är jättegott! Så släng inte grönsakerna sen!

• Göteborgsbruden
    eisa skrev 2007-02-01 03:01:19 följande:
    Princess85 skrev 2007-02-01 03:00:10 följande: Bekali skrev 2007-02-01 02:58:24 följande: ehh ingen fara cancer smittar inte så de är lugnt med 6 då ju =) va bra, lite svårt dock med gurkan i vägen, får inte ut den hur jag än gör o nu har en morot fastnat där med som jag försökte pilla ut gurkan med. Screw you guys, I'm going homemorot i slidan leder nästan alltid till cancer, men ta det lugnt.
    Nej mer cancer, fan vad jag ställt till det!
  • Göteborgsbruden
    mamma till 2 skrev 2007-02-01 03:03:22 följande:
    Princess85: Men om du pillar in nåt vasst i analen så borde du kunna knuffa ut både gurkan och moroten... Sen ett litet matlagningstips; tzatziki med både gurka och morot är jättegott! Så släng inte grönsakerna sen!
    Ok ska testa det MMmm det lät gott, lite skum eftet smak kanske!
  • Bekali

mmm... kan man ju lugnt påstå att du har... men det är din kropp o du får ju göra vad du vill med den ju

• Göteborgsbruden
    Bekali skrev 2007-02-01 03:04:47 följande:
    mmm... kan man ju lugnt påstå att du har... men det är din kropp o du får ju göra vad du vill med den ju
    Jo precis
  • Bekali

mamma till 2 skrev 2007-02-01 03:03:22 följande:

Ok ska testa det MMmm det lät gott, lite skum eftet smak kanske
    -----------------------------------------------------------------

ja, så kan man ju bjuda sin man på den tsatzikin, då får han ju lite sekret som han annars brukar slicka i sig *mumsfilibabba*

• mamma till 2

Eisa: BARNMISSHANDLARE!!! Usch vad jag hatar såna som dig!

Svar på tråden Klassiska FL-repliker!