• Solglimtar

Klassiska FL-repliker!

Alla dessa standarnuttryck, åsikter och yttringar... *tsss*

jag har ett par- Har DU nån? ;0)

1. "Åh, stackars dig. Skickar en *STYRKEKRAM*!" (wooohahaha...)
    2. "5mm Är BARNMISSHANDEL! (dåliga dåliga människa, som försöker styra ditt barns sömn!)
    3. "Hur många ord kan din ettåring säga?" ("min kan 102 st, är han onormalt tidig då?")

• Svar på tråden Klassiska FL-repliker!
  • Nyfiken gul

allehanda sextrådar är ju alltid en klassiker....

Jag ligger stel som en pinne i sängen, säger inget, gör inget, andas inte.. varför kan inte min kille fatta hur jag vill ha det?...

men seriöst..

• Göteborgsbruden

Mohahaha nu är jag tbx

Nyfiken gul skrev 2007-02-01 10:13:56 följande:
    allehanda sextrådar är ju alltid en klassiker.... Jag ligger stel som en pinne i sängen, säger inget, gör inget, andas inte.. varför kan inte min kille fatta hur jag vill ha det?...men seriöst..
    Hehe hon kanske borde förklara men jag antar att hon tror han kan läsa hennes tankar, brukar vara så
    Screw you guys, I'm going home
  • Göteborgsbruden
    ashera skrev 2007-02-01 09:45:09 följande:
    Anonym: Jag STÅR faktiskt för mina åsikter!
    Hehehe en riktig klassiker
  • Winnertaco
    ashera skrev 2007-02-01 09:45:09 följande:
    Anonym: Jag STÅR faktiskt för mina åsikter!
    Men eftersom jag kommer att bli påhoppad så väljer jag att vara anonym. Jag vill inte att någon ska få veta att jag tycker såhär, vad ska folk tänka???
    Johanna 061223
  • Göteborgsbruden
    Winnertaco skrev 2007-02-01 11:22:59 följande:
    ashera skrev 2007-02-01 09:45:09 följande: Anonym: Jag STÅR faktiskt för mina åsikter! Men eftersom jag kommer att bli påhoppad så väljer jag att vara anonym. Jag vill inte att någon ska få veta att jag tycker såhär, vad ska folk tänka??? Johanna 061223
    Hahaha, jag det är klart du vågar så för dina åsikter bara att du inte vill att folk ska veta vem du är om du blir påhoppad, så braaa
  • Shaymin

* Jo, det är sant - jag hörde av en som hade läst det i Aftonbladet! (Ja, då måste det ju vara helt sant...)

*Somliga borde inte få ha barn (till den gravida stackare som säger att hon saknar Parmaskinka nu under graviditeten...)

*Jag funderar på barn, måste jag döda min katt? (Här vill jag alltid svara: "Ja det måste du. Jag har nämligen sett din katt, och det var en ful en..." men jag svarar alltid något mesigt istället)

*Mina flytningar är... Är jag gravid/sjuk/har jag äl då? (iiihh, jag vill inte veta...)

• Shaymin

-Igår bytte min sambo kanal på tv:n mitt i vänner-reprisen. Han sa att han ville kolla Elitserie-finalen. Senare på natten, när han sov, drog han åt sig täcket så att han hade lite mer än hälften. Jag blir så ledsen  Vad ska jag göra? Vi har varit tillsammans i tjugofem år och har åtta barn ihop.

-Släng ut fanskapet, och klipp sönder alla hans kläder!!!!!!!!!!!!!!!! Han respekterar inte dig, och du förtjänar sååååååå mycket bättre!!!!!!!!!!!!!

• Göteborgsbruden
    Articuno skrev 2007-02-01 12:12:56 följande:
    -Igår bytte min sambo kanal på tv:n mitt i vänner-reprisen. Han sa att han ville kolla Elitserie-finalen. Senare på natten, när han sov, drog han åt sig täcket så att han hade lite mer än hälften. Jag blir så ledsen  Vad ska jag göra? Vi har varit tillsammans i tjugofem år och har åtta barn ihop.-Släng ut fanskapet, och klipp sönder alla hans kläder!!!!!!!!!!!!!!!! Han respekterar inte dig, och du förtjänar sååååååå mycket bättre!!!!!!!!!!!!!
    Hahaha den var bra
  • Meria
    Överskrift: Testa??? När??!!?

TS: Jag hade äl igår enligt test, temp, kalendern, vänner, vädret, spådom, känsla och flytningar. Vi har mysit hela veckan, 3 ggr per dag, framlänges, baklänges, uppochner och i duschen. Kan jag gravtesta mig nu?

Person1: Nej, vänta till BIM.

TS: Amen jag mår ju illa...

Person2: Precis så hade jag! Jag plussade idag - TESTA!!

Person1: Det kan omöjligt visa nåt nu...

TS: *gråter*  Jag skulle inte klara av ett negativt svar nu...

Person2: Alltså Person1, vad vinner du på att skriva så??? Skrikandes Fattar du inte att TS behöver stöd?  TS: Lilla gumman, testa... Skriv här sen! Lycka till gumman! *kraaamar*
  • Göteborgsbruden
    Meria skrev 2007-02-01 12:33:30 följande:
    Överskrift: Testa??? När??!!?TS: Jag hade äl igår enligt test, temp, kalendern, vänner, vädret, spådom, känsla och flytningar. Vi har mysit hela veckan, 3 ggr per dag, framlänges, baklänges, uppochner och i duschen. Kan jag gravtesta mig nu?Person1: Nej, vänta till BIM.TS: Amen jag mår ju illa...Person2: Precis så hade jag! Jag plussade idag - TESTA!!Person1: Det kan omöjligt visa nåt nu...TS: *gråter*  Jag skulle inte klara av ett negativt svar nu...Person2: Alltså Person1, vad vinner du på att skriva så???  Fattar du inte att TS behöver stöd?  TS: Lilla gumman, testa... Skriv här sen! Lycka till gumman! *kraaamar*
    Ja såna inlägg är ju vanliga, fan va de måste vilja vara gravida alltså.

Mohahaha
Svar på tråden Klassiska FL-repliker!