• Solglimtar

Klassiska FL-repliker!

Alla dessa standarnuttryck, åsikter och yttringar... *tsss*

jag har ett par- Har DU nån? ;0)

1. "Åh, stackars dig. Skickar en *STYRKEKRAM*!" (wooohahaha...)
    2. "5mm Är BARNMISSHANDEL! (dåliga dåliga människa, som försöker styra ditt barns sömn!)
    3. "Hur många ord kan din ettåring säga?" ("min kan 102 st, är han onormalt tidig då?")

• Svar på tråden Klassiska FL-repliker!
  • Göteborgsbruden

Eller:

Jag hade BIM idag o det kom en mensliknade blödning, kan jag vara gravid ändå?

Döhh testa!

Screw you guys, I'm going home
  • Beckah82

Jag hade ÄL för 3 veckor sedan och min man har varit bortrest i 5 veckor så vi har inte kunnat mysa. Jag fick mens för en vecka sedan men den pågick bara i 4,5 dagar och brukar hålla på i 5 dagar så det är lite skumt!

Efter att ha klämt på brösten i en halvtimme så ömmar de lite och jag mådde illa i morse efter att a ätit 4 äggmackor och en gammal pizzabit ifrån igår.

Jag testade på BIM för en ecka sedan, jag testade för 4 dagar sedan, igår och nu i morse men alla visar negativt.

KAN jag vara gravid ändå? För det känns så konstigt!

♥ Beckah, mamma till Victor 980815 och Lilla Bus i magen -> 070706♥
  • Beckah82
    "Jag hade ÄL för 3 veckor sedan och min man har varit bortrest i 5 veckor så vi har inte kunnat mysa. Jag fick mens för en vecka sedan men den pågick bara i 4,5 dagar och brukar hålla på i 5 dagar så det är lite skumt!

Efter att ha klämt på brösten i en halvtimme så ömmar de lite och jag mådde illa i morse efter att a ätit 4 äggmackor och en gammal pizzabit ifrån igår.

Jag testade på
    BIM för en ecka sedan, jag testade för 4 dagar sedan, igår och nu i morse men alla visar negativt.

KAN jag vara gravid ändå? För det känns så konstigt!"

Och såklart slutklämmen:

"Är det någon som varit med om samma och sedan fått plus???!"
    ♥ Beckah, mamma till Victor 980815 och Lilla Bus i magen -> 070706♥
  • Bekali

haha, ja absolut är du gravid vad skulle de annars kunna vara som gör att mensen håller på så där lustigt ... hihiiii

• Bekali

jag har jättesvårt för att säga chokladboll... om jag inte tänker mej för först... och pratar jag på liksom så blir det att jag säger "negerboll" ÄR JAG RASIST DÅ?

• Fidelis ad urnam

Du ska f-n inte klaga!
    Tänk på alla familjer vars barn får äta varandra pga att föräldrarna inte har råd med mat för dagen!!!

• Göteborgsbruden
    Beckah82 skrev 2007-02-01 12:46:27 följande:
    "Jag hade ÄL för 3 veckor sedan och min man har varit bortrest i 5 veckor så vi har inte kunnat mysa. Jag fick mens för en vecka sedan men den pågick bara i 4,5 dagar och brukar hålla på i 5 dagar så det är lite skumt!Efter att ha klämt på brösten i en halvtimme så ömmar de lite och jag mådde illa i morse efter att a ätit 4 äggmackor och en gammal pizzabit ifrån igår.Jag testade på BIM för en ecka sedan, jag testade för 4 dagar sedan, igår och nu i morse men alla visar negativt.KAN jag vara gravid ändå? För det känns så konstigt!"Och såklart slutklämmen:"Är det någon som varit med om samma och sedan fått plus???!" ♥ Beckah, mamma till Victor 980815 och Lilla Bus i magen -> 070706♥
    Jagvetallt21: Klart du är gravid, din mans sperma kanske har luggit där o lurat sedan innan han åkte. Jag har hört att sperma kan leva i flera veckor i underlivet.
  • Göteborgsbruden
    Bekali skrev 2007-02-01 12:51:18 följande:
    jag har jättesvårt för att säga chokladboll... om jag inte tänker mej för först... och pratar jag på liksom så blir det att jag säger "negerboll" ÄR JAG RASIST DÅ?
    Du är en riktigt nasty rasist, såna som du borde döööö!
  • Göteborgsbruden
    Fidelis ad urnam skrev 2007-02-01 12:52:18 följande:
    Du ska f-n inte klaga! Tänk på alla familjer vars barn får äta varandra pga att föräldrarna inte har råd med mat för dagen!!!
    Hahaha!
Svar på tråden Klassiska FL-repliker!