• Solglimtar

Klassiska FL-repliker!

Alla dessa standarnuttryck, åsikter och yttringar... *tsss*

jag har ett par- Har DU nån? ;0)

1. "Åh, stackars dig. Skickar en *STYRKEKRAM*!" (wooohahaha...)
    2. "5mm Är BARNMISSHANDEL! (dåliga dåliga människa, som försöker styra ditt barns sömn!)
    3. "Hur många ord kan din ettåring säga?" ("min kan 102 st, är han onormalt tidig då?")

• Svar på tråden Klassiska FL-repliker!
  • Gäspan

Jennie med ie: Och hur gammal ser jag ut att vara? Är min son lång för sin ålder? Vilken klänning passar jag bäst i? Vilken färg ska jag måla fondväggen i? Allt finns på bild i mitt galleri....

• Göteborgsbruden
    Jennie med ie skrev 2007-02-01 13:11:19 följande:
    En nytillkommen i skaran men som nog blir en klassiker: "Hur mycket tror du jag väger?" ~ jenniesblogg.bloggspace.se ~
    Jag tror du väger 250 kilo(brukar ta det värsta bara för att)
    Screw you guys, I'm going home
  • RebelRose

"jag är 180cm lång,väger 50 kilo,och har 80FF,också är jag blond,lockig och har persikohy,men jag lägger inte ut nån bild i galleriet för jag vill inte skryta"

• CowboyGirl

Jag är på BIM -6, alla mina "Billiga Tester" visar minus. Tror ni det går bättre med CB? De borde väl visa rätt?!

• Bekali

eller en annan klassiker... är jag en elak amma för att jag inte har klänning på min son?

• Gäspan

Sluta racka ner på mej för att jag röker/ammar länge/inte ammar/ är snygg/ lever på bidrag/ vill ha en retrovagn/ vill köpa märkeskläder....

• Göteborgsbruden
    Bekali skrev 2007-02-01 13:12:22 följande:
    är de nåt fel o vara en ung mamma eller?!blir man en sämre mamma bara för att man är ung o kanske lever på soc?!
    nej bli du ung mamma som är 14 o gjort 10 aborter o varit ihop med din pojkvän i 2 veckor lr var det 2 år
    Screw you guys, I'm going home
  • Gäspan

Min unge trillade just ner från taket och ligger blödande på gården - vad ska jag göra?

• Bekali

visst kan man väl ha rosa och lila kläder på en pojke

Svar på tråden Klassiska FL-repliker!