• AxelOlivia

Mamma-ligan

(Som Björn kallar oss)

"Mitt barn är det vackraste som fötts
    Bland miljarder spädbarn
    sedan tidernas gryning
    är han det mest fulländade
    Och jag är den stoltaste modern
    för att jag har fått det vackraste barnet
    och för att jag delar den glädjen
    med alla mödrar ur alla tider
    som alla fått jordens vackraste barn
    det mest fulländade som funnits och ska finnas
    var och en av oss
    om och om igen."

Av Ann-Kristin Åklint

Här har vi en ny tråd för oss fika-mammor nu när den andra alldeles snarrt går ut. Tänk att det redan gått tre månader sen vi startade den. Småtten är ju snart stora om tiden fortsätter så här fort. Här kan vi fortsätta planera in våra träffar

Vill passa på att berätta för er mina kära vänner att det betyder väldigt mycket för mig och Axel att vi lärt känna just er. Att ha någon att dela sina tankar med. Jag har ju många andra vänner men de har inte barn själv och därför betyder det väldigt mycket att få träffa er, någon i samma sits som oss. :)
    Line Romina Leon Elias Axel Nicco Emma - Våra solstrålar
  • Svar på tråden Mamma-ligan
  • Kiin

Johanna. Vad härligt att du ska sjunga på dopet, önskar jag också kunde det. Vad ska du sjunga? Nyfiken på håret blir jag också.

Jag saknar er så nu får vi träffas allihopen SNART!!! Tror vi har föräldraträff på måndag, men jag fikar eg hellre med er.

Någon som ska åka på ex ICA maxi och handla imorgon under dagen? Jag vill dit, men hjag har ingen bil... 

• LadyC

johanna: jisses så modigt att sjunga! vad blir det för låt?

sanna: vi kommer gärna på fika på måndag, vanlig tid eller?

Woho denna gången fick jag rätt, en tand har kikat fram. En till är på g också

• AxelOlivia

Våran dator är trasig hemma så jag passar på nu när jag är hos min syster att skriva. Ska vi säga halv ett på måndag så hinner jag och axel äta lunch före. :) Men ni kan väl sms:a mig om ni har lust att komma för jag vet inte om jag kommer att kunna kolla före måndag.

070-2215831 ifall att någon inte har numret. :)

• Jompan

Har nyss tränat på låten (handens fem fingrar av lisa nilsson) med lillbrorsan som ska lira akustiskt Är typ hes nu, kanske inte så bra hmm :-/

Håret blev ingen katastrof, bara vanligt brunt m slingor men det blev inte så stor skillnad mot det jag hade innan..men är man för snål för å gå till frissan får man skylla sig själv!
    Leon ska få sin andra vacc. spruta på måndag, ska va på bvc kvart i två, så vi kanske kan komma senare om det går bra! Nu är det ju sådär längesen igen vi sågs allihop! 
  • AxelOlivia

Johanna: Du ska se att det kommer gå jätte bra att sjunga imorgon. Hoppas att dopet blir fint. :) Ni kan gärna komma efter bvc på måndag. :)

• AxelOlivia

Fick låna en dataskärm av min syster så nu funkar våran dator igen. :) Men det är bara temporärt vi kommer ju måsta köpa en ny.. Dataskärmen är från 92 så den är ju ganska stor... Men bättre än ingen dator alls så klart. :)

• Kiin

Lycka till imorgon Johanna, det kommer att bli suuper!

• erikakarlsson

Halloj!
    Hoppas alla har en lugn och skön helg!!
    Tänkte bara säga att jag och elias jättegärna också kommer och fikar på måndag! Halv ett blir toppen!

Johanna: Hoppas dopet blev lyckat och att rösten höll hela låten ut n

• Kiin

Vi kommer gärna er imorgon, sanna. Kring ett kanske?

Hoppas alla bebiar och föräldrar får en goood natt!!!

• LadyC

Vi kommer idag, ska bli skoj att se alla igen! Line är på strålande humör dessutom

Svar på tråden Mamma-ligan