• AxelOlivia

Mamma-ligan

(Som Björn kallar oss)

"Mitt barn är det vackraste som fötts
    Bland miljarder spädbarn
    sedan tidernas gryning
    är han det mest fulländade
    Och jag är den stoltaste modern
    för att jag har fått det vackraste barnet
    och för att jag delar den glädjen
    med alla mödrar ur alla tider
    som alla fått jordens vackraste barn
    det mest fulländade som funnits och ska finnas
    var och en av oss
    om och om igen."

Av Ann-Kristin Åklint

Här har vi en ny tråd för oss fika-mammor nu när den andra alldeles snarrt går ut. Tänk att det redan gått tre månader sen vi startade den. Småtten är ju snart stora om tiden fortsätter så här fort. Här kan vi fortsätta planera in våra träffar

Vill passa på att berätta för er mina kära vänner att det betyder väldigt mycket för mig och Axel att vi lärt känna just er. Att ha någon att dela sina tankar med. Jag har ju många andra vänner men de har inte barn själv och därför betyder det väldigt mycket att få träffa er, någon i samma sits som oss. :)
    Line Romina Leon Elias Axel Nicco Emma - Våra solstrålar
  • Svar på tråden Mamma-ligan
  • AxelOlivia

Kristin: Glömde berätta att jag kommit till rena syparadiset här. Mamma har allt man kan tänka sig i sy-väg inklusive mönster. Så nu ska jag passa på att sy lite granna. :) Axel har fått sig en mössa och ett par byxor till nu iaf. Ska just sy färdigt en tröja och ett par byxor. :)

• Jompan

Men Axel stackare, skönt att han mår bättre!! Usch va otäckt med dropp å allt, lillplutten..!!

Ser fram emot fika nästa vecka!  
    Ikväll har jag bjudit hit hela bikbok gänget, men då allt dopfika är slut (förstååår inte hur det gått till:-//) måste jag ställa mig å baka idag..!! Känns ju som nyss vi hade frysen full..!!
    Måste ju berätta att Leon fått sitt eget klädmärke!! Leons världsbästa gudmor tar sin roll på allvar och håller på å sy upp en hel kollektion åt sin ögonsten  
    "LEONS TAXAR" - New York, Paris o Milano, here we come!!
  • AxelOlivia

Lyckos Leon, Axel får klara sig med mammas hemsydda. :P

• AxelOlivia

Lotta kan vi få en streckkod av er? :P

• AxelOlivia

Tack :)

Någon av er som har lust att följa med och luncha på operan med hösttråden på tisdag klockan 12?

• LadyC

sanna, jag skulle gärna hänga på!

• Jompan

Sanna, Axel är lyckligt lottad som har en mamma som är SÅ duktig på å sy!! Tror inte han lider

Har bokat upp mig på tis, annars hade det varit kul å följa me å luncha..
    Vad ska alla göra i helgen?
  • Kiin

HEj hej. Vi har dop imorgon... nu har släkten anlänt... fullt ös! Man behöver inte hålla i emma så mycket, det bråkar farmor och mormor om.

Det blir fika hos oss till vekcan... när kan ni`?

Svar på tråden Mamma-ligan