• AxelOlivia

Mamma-ligan

(Som Björn kallar oss)

"Mitt barn är det vackraste som fötts
    Bland miljarder spädbarn
    sedan tidernas gryning
    är han det mest fulländade
    Och jag är den stoltaste modern
    för att jag har fått det vackraste barnet
    och för att jag delar den glädjen
    med alla mödrar ur alla tider
    som alla fått jordens vackraste barn
    det mest fulländade som funnits och ska finnas
    var och en av oss
    om och om igen."

Av Ann-Kristin Åklint

Här har vi en ny tråd för oss fika-mammor nu när den andra alldeles snarrt går ut. Tänk att det redan gått tre månader sen vi startade den. Småtten är ju snart stora om tiden fortsätter så här fort. Här kan vi fortsätta planera in våra träffar

Vill passa på att berätta för er mina kära vänner att det betyder väldigt mycket för mig och Axel att vi lärt känna just er. Att ha någon att dela sina tankar med. Jag har ju många andra vänner men de har inte barn själv och därför betyder det väldigt mycket att få träffa er, någon i samma sits som oss. :)
    Line Romina Leon Elias Axel Nicco Emma - Våra solstrålar
  • Svar på tråden Mamma-ligan
  • erikakarlsson

oj, nu fick jag dåligt samvete.. jag och david har precis vräkt i oss varsin rullkebab :-P

Måste nog hoppa över öf imorrn ändå.. en kompis från grundskolan ringde och ville träffas imorrn. Har inte sett henna på hur länge som helst så det ska bli kul.
    Jag får följa med nästa gång istället...

• AxelOlivia

Ni behöver inte känna er dåliga. Idag har sötsuget tagit över. Jag kollade på OC nyss och gottade i mig naturgodis och smoothies. :) Lite nyttigare? Hmm, inbillar mig  det. Syns imorgon om någon kommer på ÖF annars på fredag. Appropå fredag så pratade jag och kristin om att vi skulle göra fruktsallad och alla kan ta med sig någon frukt var. Jag gör en lista så vi inte tar samma ;)

Sanna: Apelsiner

• Kiin

Jaha... måste tyvärr ställa in morgondagens fika hos oss... nä, vi är inte sjuka... men anledningen är ngt sjuk. Vi ska nämligen fara till Kalix där anders ska hjälpa sitt gamla bandylag. Han var nämligen m¨ålvakt i allsvenskan för sådär 8 år sen och nu så har laget kris och de ska kvala imorgon... så anders ska vara med på bänken och kanske tom spela. Så jag och emma liftar med hyrbilen till Luleå och vi blir borta som kortast till söndag och som längst till söndan där på. Hoppas ni kan fika hos ngn annan!!!

Vad ska man packa ner i väskan???
  • LadyC

Vi har varit iväg på äventyr hela veckan så det passar oss bra att stanna hemma och mysa imorgon.

Hoppas det går bra för Anders med spelandet Glad

Line-bullen, den sötaste gobiten!
  • erikakarlsson
    Ja, det var en något sjuk anledning kristin.. men godtagbar
    Hoppas det går bra för dem!
    Hm, mamma och pappa ringde och ville komma och hälsa på imorrn så då ringer jag kanske och säger att de kan komma ändå.. Vi kanske tar fruktsalladen till veckan istället då...

Vad är det för konstig grå text ni skriver???? Hur gör man det?
  • AxelOlivia

oj vad spännande. :) låter kanske lite sjukt men betydligt bättre än att ni är sjuka. :P

• Jompan

Va tråkigt, men lite spännande måste det ju va för Anders! Du får önska lycka till Vi får ta fikat nästa vecka!

Erika, om man har plus kan man skriva en liten sidfot = den grå texten
  • erikakarlsson

Ahaa... då är jag med.. Jag har inte plus.

Svar på tråden Mamma-ligan