• Roisin Dubh

Han 26 år, hon 16 år....

Ständigt dessa ålderskillnader. Glad

Nu vill jag veta vad ni anser om just dessa siffror. Inte 30/14, 56/25 eller 23/18.

Åldern som gäller är alltså: Han är 26 år och inga barn. Hon är 16 år och bor fortfarande hemma. Kan de vara ett par i allmänhetens ögon? Vad tycker du?

◄ Kan du läsa denna sidfot är du för nära! ►
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Han 26 år, hon 16 år....
  • Rerre

Kan kanske fungera, men det är lite märkligt.

Sessan 050617 & Thias 060831
  • hannahlilla

Låter inte som en vettig kille isåfall, är själv bara 16år och om en så pass mkt äldre kille stötte på mig skulle jag undra vad han hade för problem helt ärligt. Typ väldigt omogen eller att han helt enkelt inte får någon i sin egna ålder.. Eller att han är en läbbig snubbe som vill ha någon ung brud som han kan kontrollera. Sånt som kommer upp i mitt huvud iaf.
    Nä, tror inte ett sånt förhållande funkar, en 26åring är inte på samma nivå som en 16åring, eller borde inte vara det iaf.

• Sarius

Kan kanske funka.

För mig funkade det.
    Vi träffades när jag var 17 och han 27.
    De som höjde ögonbrynen var väl mammao pappa men de gillade honom så fort de träffades.
    Vår ålderskillnad har aldrig varit ett problem.
    Vi var ett par i 9 år var isär i två år men är ett par igen.

Spädbarn sover aldrig, de ligger bara på laddning.
  • Annsofie Olausson

jag träffade min sambo när jag va 16 å han va 26 =) å vi hänger i hopp fortfarande och har två barn =)

• Nevada

Håller med om det där med att vilja ha yngre så han kan kontrollera.
    Var själv med en rätt mkt äldre kille när jag var 16-18 och han kontrollerade mig så in i hel***e..
    (vilket jag ångrar)
    Nu när man insett fakta så undrar man givetvis vad som var fel i huvudet på honom haha.. eller mig..

Man kan ju iaf konstatera att det är NÅGOT fel på't

• Meli o Neo

Jag tycker det är en stor ålderskillnad med tio år i just DEN åldern. Hade det varit 36 och 26 hade jag inte brytt mig för då är det TVÅ VUXNA personer. Men skillnaden mellan 26 och 16 är att den ena fortfarande är ganska ovuxen (med allt vad det innebär).

• doriah

Kan säkert funka - men mina allra roligaste "raggarkille från Jönåker-fördomar" börjar galoppera fritt. Hihii - det är lite kul!

Fia ღ Elsa
  • Fiffis

träffade min karl när jag var 17 och han 29 är gifta väntar vårt andra barn nu till sommaren. Bara löjligt att bry sig om siffror.

Svar på tråden Han 26 år, hon 16 år....