• Roisin Dubh

Han 26 år, hon 16 år....

Ständigt dessa ålderskillnader. Glad

Nu vill jag veta vad ni anser om just dessa siffror. Inte 30/14, 56/25 eller 23/18.

Åldern som gäller är alltså: Han är 26 år och inga barn. Hon är 16 år och bor fortfarande hemma. Kan de vara ett par i allmänhetens ögon? Vad tycker du?

◄ Kan du läsa denna sidfot är du för nära! ►
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Han 26 år, hon 16 år....
  • Celindan

Absolut inte. Precis den sitsen var det för min syster, hon 16 och han 25½ (nåja, 6 månader ifrån ts fråga). Det har trasat sönder delar av min familj och har pågått i tre år nu...

• Poena

NJaa.. säger jag. Det händer så mycket i ens tänkande och personlighet mellan, låt oss säga 16 och 25, så av den anledningen kan det nog vara svårt att få förhållandet att hålla i längden. Dessutom så tror jag generellt att man är ganska olika mentalt i de åldrarna. Men som sagt, det finns alltid undantag.

- Min blogg om skönhet & mode - www.familjeliv.se/Bloggar-1-12/b23122.html
  • Snö80

Jag förstår inte riktigt vad han skulle se hos en tjej på 16, det är ju en barnrumpa eller borde vara i hans ögon

• Snö80

Jag kan ju utgå från mig som är 26 och undervisar grabbar på 16, skulle aldrig bli kär i dem, de är barnsliga och barn...

• Shila

skilnade är att han är fullvuxen och hon fortfarande ett barn så jag svarar mycket tveksamt! det är stor skilnad med att vara 18/19 år och han 30.

Varje utgång är en ingång till något annat!
  • Lilla Prussiluskan

Jag blev ihop med en kille som var 10 år äldre när jag var 16, höll i 12 år!

• LillaJag89

kan mycket möjligt funka, vet själv av erfarenhet. var tillsammans med en 10 år äldre kille. funkade väldigt bra, tog slut p.g.a avståndet.

• Kristin24

beror på hur mogna/ barnsliga de är för sin ålder.

Endel är ju väldigt vuxna fast än de bara är 16 år, och många är väldigt omogna i 26års ålder.  

Go och glad Kexchoklad
  • Miafialoppenkorv

Åldern är bara en siffra..hade de varit tio år äldre hade ingen lyft på ögonbrynen...

• Vonkan84

Jag tycker inte att det är något märkvärdigt alls!

När jag och min sambo blev ett par var han 25 år och jag 16 år. Vi har varit tillsammans i 6½ år nu och har 2 underbara buspojkar tillsammans.

Vårat förhållande har varit väldigt bra och är det fortfarande. Så åldern är inget att haka upp sig på!

Svar på tråden Han 26 år, hon 16 år....