• Roisin Dubh

Bromölla del III

Eftersom miamartini flyr landet för att gotta sig i sol så startar jag uppföljaren på vår tråd. Glad
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m14389392.html

Här ska babblas och fikas utav bara h*****e! Räcka ut tungan

Alla i Bromölla med omnejd är naturligtvis välkomna in!

• Svar på tråden Bromölla del III
  • Spindelskratt

Pussel: Aha

Trollet: Jodå, idag är det segt än så länge blir väl bättre efter kaffet.  Hoppas på lite fint väder utan blåst idag.

• Trollet85

Charro : Jo hoppas verkligen de blir fint väder idag , ska ner o lämna ronja hos dagmamman så lite mindre blåst hade varit skönt =0)

• Jessica23

Tackar själv för trevlig fika :)
    Mysigt och se små bebbar med ju!

Själv ska ungarna på dagis klockan 9 sen bär det iväg till kristianstad för min del idag. Bokjakten fortsätter då det är litteraturseminariet är på måndag.

Maken lite bätre, en vecka och nu har han "bara" 38 graders feber :) Ni kan ju tänka er honom som är så besatt av att träna, han klättrar på väggarna har och går runt och gnäller hela tiden! Stackan

• Spindelskratt

GAH! Tänkte fortsätta jakten på lokal o kyrka idag o precis när jag kommer fram så kommer svärfar. Var ju tvungen att lägga på luren liksom.

Nu är han i källaren o ska fortsätta med vårt golv så jag får vackert vänta att ringa tills han åkt igen. *mutter*

• Pusselbiten86
    Charro

Men han hör v'äl inte till källaren.. ?

Trollet

Okei.. där ser man
    ♥ Noah 26 Maj 2006 * Syskon BF 19 Juli-07♥
  • Spindelskratt

Pussel: Näää...men han springer upp o ner hela tiden *S*

Missade såklart pastorsexp tiden idag. Tar det imorgon.

Men Brunnen var bokad till dec mån.

Tiansgården var bokad den 21 okt men ledig den 6 okt så jag har preliminär bokat den.
    kostar 1100kr för båda lokalerna, städning sköter man själv. rymmer 80 personer fattade jag det som.

Någon som har bild inne i hur det ser ut?

Har skickat efter alla tänkbara kataloger som fanns i tidningen.

Hoppas nu kyrkan inte är bokad...

Just det, vi har en rymmare i huset...en viss golden som heter Robin har lärt sig hoppa upp i komposten o över staketet o vips borta hos grannen o ut på fältet. Grannen fick som tur var tag i honom o visste han var vår. Men han får inte gå ut numera ensam. Måste köpa staket idag bara för det... *mutter*

• Jessica23

Charro: Vi gifte oss i trolleljungby, en mindra mysig kyrka. Ville gifta oss i bäckeskog men det gick inte på det datumet. Tycker själv bromölLAS KYRKA ÄR LITE VÄLL opersonlig och inte så mysig som en mindra kyrka.

• Spindelskratt

Jessica: Vart ligger det då? finns det lokal som tillhör kyrkan? Foton?

Måste boka denna vecka, nästa vecka är jag i stockholm.

Har själv aldrig varit inne i Bromöllas kyrka men har tänkt ta vägarna förbi en dag o kika.

Klart man vill ha det mysigt en sådan dag, men det är ju skitsvårt att hitta rätt *S*

Fler förslag?

• Jessica23

Jag kan fixa bilder, ska hämta ungarna nu sen kan jag lägga i mit fotoalbum så kan du titta hur mucket du vill!
    Vi har ju det filmat med om du nu vill se nån gång när vi har fika här hemma hos mig!

• Spindelskratt

Jessica: Åh, vad snällt av dig Kyss

Hade ni festen på slottet då eller?

Guuuud vad jobbigt att fixa bara denna biten hur ska det då gå med allt det andra ... *phu*

Svar på tråden Bromölla del III