• Roisin Dubh

Bromölla del III

Eftersom miamartini flyr landet för att gotta sig i sol så startar jag uppföljaren på vår tråd. Glad
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m14389392.html

Här ska babblas och fikas utav bara h*****e! Räcka ut tungan

Alla i Bromölla med omnejd är naturligtvis välkomna in!

• Svar på tråden Bromölla del III
  • miamartini

Men om de blir anmälda för stöld o får "böter" så får de fan skylla sig själva.... när man gapar efter mycke, mister man ofta hela stycket (stämmer kanske)

E de grannar ni har kontakt med annars??  För annars kan man ju egentligen skita i om ni inte pratar nåt vidare med varandra i framtiden..... De e ju de som gjort fel så de har ju ingen anledning o va sura.... tycker inte jag iaf

Mamma till världens underbaraste lillkille
  • Spindelskratt

mia: Ja jag håller med, de får skylla sig själv de har ju gjrot bort sig om man säger så.

Det är vår granne som bor på andra gatan...hmm...vet inte hur jag ska förklara *S*
    Vi har en granne som bor vägg i vägg med oss, denna granne bor sist på gatan alltså på hörnet, runt hörnet kommer då grannen som klagar. Den grannen har bara sin tomt gränsande mot oss, vi ser dem bara när de är ute.

• Jessica23

Tråkigt mer bråkande grannar ju!

Hoppas de ger sig, är ju säkert bara för att jävlas som de gör det.

• Jessica23

Vilka vill 0ch kan komma på lördag då?

Vår trädgård står öppen för alla!

• Spindelskratt

Godmorgon!

Då är avresedagen för oss här. kl. 14.00 sitter vi på planet o jag hoppas att allt går vägen o att gossen är snäll. Men det är han ju alltid...Ehhh..Oskyldig

Jag reser hem igen den 22 men lär säkert titta in lite då o då ändå, så ni slipper mig inte helt.

Ska duscha, äta o packa det sista nu så det är klart

Ha en härlig dag!

Fika för mig passar bäst den 28

• Jessica23

Vi kan ha båda lördagarna här så klart!!
    Inge planerar.

SÅ klockan vilka tider passar? 15 kanske??

• Pillis1975

Charro: Grymt sjuka grannar! Man kan ju undra vad de tänker med? Förmodligen är de bara avundsjuka på att ni kom på att köpa tomten och inte dem. Blir säkert bra med tiden

• Tinkerbellan

gå nu med i min klubb MorphKlubben på LUNARSTORM....

Tinkerbellan heter jag där..

• Jessica23

Ingen som ville komma och fika på lördag då?

Svar på tråden Bromölla del III