• Roisin Dubh

Bromölla del III

Eftersom miamartini flyr landet för att gotta sig i sol så startar jag uppföljaren på vår tråd. Glad
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m14389392.html

Här ska babblas och fikas utav bara h*****e! Räcka ut tungan

Alla i Bromölla med omnejd är naturligtvis välkomna in!

• Svar på tråden Bromölla del III
  • Roisin Dubh

Jag hittade två kul trådar när jag letade efter uppföljare.

OmröstningarBromölla?
    Bromölla
    ◄ Kan du läsa denna sidfot är du för nära! ►
  • Spindelskratt

Skriver bara nått så jag får den i favoriter

Och FY! vilket skitväder vi har idag, tur man kan sitta framför brasan o gosa

Ska kika på länkarna...

Hörs!

• emli77

Bromölla??! Ligger inte det i närheten av Norje? Och norje som har Sweden Rock varje år? Jag är lika förundrad hur invånarna i dessa byar runt om står ut... Det måste ju finnas en och annan skräckhistorie om detta...

***LINA***
  • miamartini

Hejsan alla glada.... nu packas de sista sakerna ihop o om några timmar åker vi till klippan för att imorron sätta oss på det låååånga flyget (o då menar jag tidmässigt   )

Ska se om jag inte får chans att terra er från andra sidan jordklotet (eller nästan iaf)....
    För så lätt blir ni inte av med mig muahahaha 

Hoppas på en långfika sen när jag kommer hem

Ha de kanon här hemma....

O Hanna.... Tack för att du håller ställningen 

Mamma till världens underbaraste lillkille
  • Pusselbiten86

Mia..

Var ska du=? Hur länge är du borta?

♥ *~~ Noah 26 Maj 2006. ~~ * ~~ Syskon Beräknas 16 Juli 2007 ~~*
  • Spindelskratt

Mia: Fika är ett tvunget måste när du är hemma, vi måste ju höra vad solen sa
    Trevlig resa o tro inte att vi är avisar, nädå, vi trivs så bra i snöstorm, blåst o kyla

emli: Norje ligger väl inte så nära Bromölla så jag tror inte att vi blir störda. Har inte bott här sålänge så jag vet inte hur det är.

Pussel: Har ni flyttat färdigt nu? Och hur går det med magen

• miamartini
    Pusselbiten86 skrev 2007-02-21 09:53:21 följande:
    Mia..Var ska du=? Hur länge är du borta? ♥ *~~ Noah 26 Maj 2006. ~~ * ~~ Syskon Beräknas 16 Juli 2007 ~~*
    Åker till Thailand imorron..... kommer hem igen på morronen den 12/3

Men jag ska försöka komma ihåg o skriva i resedagboken (men sen vet man ju inte hur ofta man kommer ihåg att göra de )

Charro    förstår att du trivs bättre i kyla snö o vind.... hade jag oxå föredragit... eller nej de hade jag nog inte

Men jag kommer troligen att kika in o skriva en rad eller 2 till er me om jag får chans till de.... Saknar ju våran fika
    Mamma till världens underbaraste lillkille
  • Roisin Dubh
    emli77 skrev 2007-02-21 09:21:26 följande:
    Bromölla??! Ligger inte det i närheten av Norje? Och norje som har Sweden Rock varje år? Jag är lika förundrad hur invånarna i dessa byar runt om står ut... Det måste ju finnas en och annan skräckhistorie om detta...***LINA***
    Ha ha, det är ju det bästa med allt av Bromölla. Att det endast ligger två mil från världens bästa festival.

Jag slipper ju campa och kan sova i min egen säng varje natt.

Och nej, Bromölla påverkas inte av festivalen. Norje ligger som sagt två mil härifrån. Varför skulle byarna runtom störas?
  • Spindelskratt

Snöar det eller vad, ytterdörren får jag inte upp inte för att jag vill ut eller så men vovvarna skulle vilja *S*
    Någon som vill skotta ut mig

Tror jag ska packa ihop mig o följa med i Mias väska, snacka om surprise när hon hittar mig *S*

• Roisin Dubh

Den enda som blir lycklig av det här vädret är samojeden.

Svar på tråden Bromölla del III