• Roisin Dubh

Bromölla del III

Eftersom miamartini flyr landet för att gotta sig i sol så startar jag uppföljaren på vår tråd. Glad
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m14389392.html

Här ska babblas och fikas utav bara h*****e! Räcka ut tungan

Alla i Bromölla med omnejd är naturligtvis välkomna in!

• Svar på tråden Bromölla del III
  • Tinkerbellan

i kristianstad...  som personlig assistent.. LÄgger mycket energi på att bli av med övervikten med för att sedan skaffa bebis

• Spindelskratt

Ja, då fick jag ett "JA" då

Och ni vill såklart veta hur det gick när sambon kom hem *S*
    Han var hemma runt 19 tiden efter att ha jobbat över i en massa timmar, trött som 17 var han så när han såg mitt snöre var han nog först inte på humör.
    Men han var lydig o följde det ändå. Själv slet jag upp Loke från golvet för att ha något att göra. Sambon tog god tid på sig i garaget där ägget låg. Trodde jag skulle svimma så nervös var jag, värre än första daten ju.
    Nåja, han kommer in med ägget i handen o bara flinar o kram o puss o "Ja, det är ju klart jag vill"

Ja sedan var det inte mer med det liksom. Loke krävde full uppmärksamhet resten av kvällen

Något datum har vi inte satt ännu, men början på oktober låter bra för mig. Sambon tyckte först nästa höst men ändrar sig säkert. Vi ska fundera på det nu ett par dagar låta allt smälta in liksom.
    För det måste vara billigt, för vi lär bli runt 70personer o då är det ändå bara släkten o några få utvalda vänner, tyvärr.
    Vi ska göra så mkt som möjligt själva.

Men allt kommer att vara hemligt för släkten o vänner (förutom er då) de får först veta när inbjudningarna kommer.

Så nu är frågan var hyr man lokal billigt?
    Har funderat på att skippa klänningen helt o kanske köpa något som dyker upp nu när det finns studentkläder i butikerna. Är det för snålt eller?

Inbjudningarna vill jag göra själv

Bla bla bla...en massa tankar som snurrar i min lilla hjärna nu

Fika gör jag gärna, o tisdag passar bäst. Onsd-torsd hade jag planerat öppna.
    Åker iväg den 15 till syrran i stockholm är borta 1v o innan dess vill jag fika.

Välkommen hit till hos Tinkerbellan

• prinsungen
    Charro: Grattis till Ja:et.....  Mysigt med höst bröllop....

Till alla här... GLAD PÅSK!
    Älskar dig Edwin
  • Pusselbiten86
    charro

vi hade lokalen i Gualöv den kostade 800 :-

Ja jag köpte min klänning beg.. jätte fin.. men nu är de ingens om vill köpa den av mig
    ♥ Noah 26 Maj 2006 * Syskon BF 19 Juli-07♥
  • Spindelskratt

Godmorgon

Emma: Hur många rymms i den lokalen o vad finns att tillgå?
    Har hittat så många fina klänningar på nätet hur 17 ska man kunna välja, kikar gärna på din klänning om jag inte hittar något

Igår bestämde vi att vi lägger 5000kr var samt att vi betalar våra egna kläder. Så då har vi 10000kr till mat, pynt m.m. till 70personer. Det måste ju räcka.

Har sagt att vi ska skissa lite o se vad det kan kosta. Så får vi se om vi hinner få ihop nått till oktober annars får det bli nästa höst.

• Pusselbiten86
    Charro

Ja du ser ju bilderna i mitt galleri från mitt bröllop så där är klänningen

Klart 10000 ska räcka... ska ni göra de själva..

Vi hade 40 personer... o de var GOTT om plats kvar...
    De finns ju kök med allt osv... Musik anläggning...
  • Pusselbiten86
    Charro

Föressten...
     Öppnan hade väl stängt veckan som kommer.. tyckte jag lste att de skulle vara stängt tils den 15:e
  • Spindelskratt

Pussel: Har kikat i galleriet o gillar klart din klänning

Sambon pratade nått om Brunnen ...

Men vårt problem är att vi har gäster långt ifrån så om vi kan ha kyrka o lokal nära varandra är det bra, samt att det inte är alltför långt från Bromölla.

• Leonmamman

Charro: Nej men herregud grattis! Vad roligt! Vad mysigt med bröllop! Vilken glad påsk du fick då!

Svar på tråden Bromölla del III