• Roisin Dubh

Bromölla del III

Eftersom miamartini flyr landet för att gotta sig i sol så startar jag uppföljaren på vår tråd. Glad
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m14389392.html

Här ska babblas och fikas utav bara h*****e! Räcka ut tungan

Alla i Bromölla med omnejd är naturligtvis välkomna in!

• Svar på tråden Bromölla del III
  • Spindelskratt

Kikar in en snabbis o bestämmer genast att fikan ska vara den 28

Här i stockholm fick vi snöstorm igår kväll, som tur va så var det inget som stannade kvar, men blåsten stannade dock kvar. full storm här.
    Systerdotter är så duktig o har nu klarat av sin inskolning på förskolan som det heter, hon har alltid sagt dagis innan o vi har nu förklarat för henne att det bara är små barn som går på dagis. Hon som numera är så stor som går på förskola ska ju givetvis sova utan napp, bara bäbisar har ju napp. Har pratat med henne om detta hela veckan. Hur stor o duktig hon är m.m.
    I onsdags så sa vi att hon kunde prova sova utan napp, hon kunde ha den i handen. Men kl 01 gav vi upp då fick hon nappen o somnade, sedan tog vi den.
    Igår kväll mutade jag henne med 2kr om hon sov hela natten utan napp. Jag la pengarna på köksbordet o hon var uppe flera gånger innan hon somnade för att kolla att de låg kvar. Hon somnade utan napp. Det första hon gjorde imorse var att rusa upp o ta pengarna o berätta att de var hennes för hon sov utan napp

Och Loke råkade ut för en olycka i tisdags, han satt på golvet med nappen i munnen o tippade över på sidan. Slog sig så illa så strängen från ovanläppen till tandköttet brast, Blödde fruktanstvärt mycket. Syterdottern blev ju rädd o sprang gråtande ut. Fick ta en blöt handduk o trycka mot Loke. Blev orolig då han precis fått fram sina tänder där med alla 4 framtänderna har visat sig uppe. Tur i oturen var syrrans granne hemma som visar sig vara tandläkare. Hon kikade på det o tyckte att vi ska ringa till bvc på måndag, om det ser värre ut. Men idag syns inte ett spår av någon olycka.

Nu vrålar två ungar här...får rusa...

Kram vi hörs!

• Jessica23

Vi kan ju både imorogn OCH den 28, kan ju ha 2 lördagar i rad ju.
    OM det nu kan komma nån imorgon då?

• Jessica23

Ska vi säga att vi fikar den 28? Här hemma hos mig runt 15 då?
    De som vill kan ju komma imorgon också men det hade ju varit bra om jag vet om nån kommer!

• Pusselbiten86

Vi tar fika den 28:e .

Ska iväg o köpa en bil imorrn så

KRam

♥ Noah 26 Maj 2006 * Syskon BF 19 Juli-07♥
  • Jessica23

Ok den 28 klockan 15 då! Alla hittar huset hoppas jag :=)

• Jessica23

MIA!!!!!

Vill du och har inge att göra kan ju du komma o fika med Casper, Dylan skulle nog bli glad han me för vi har inget planerat!
    Eller om du vill ta en fika på böckmans så kan vi det med. För du jobbad ju nästa lördag?

Bestäm vad du vill och kan så klart! Vid 15 är bra båda här hemma eller på böckmans!

• Jessica23

Nu ska jag till bibblan med ungarna och är inte hemma förrens cirka halv 4.

Vi tar fikan den 28 april och hoppas nu några stycken kan komma för vår frys är sprängfylld med kakor!

• Roisin Dubh

Då kommer jag den 28:e Glad

Nu ska vi snart mumsa pärontårta här!

◄ ►
  • Jessica23

Hanna, Hälsa Jasmin o Anna från oss, vi i ska tänka på er pärontårta också. Så får våra goa kakor ligga en vecka till i frysen!

• miamartini

Sorry Jessica att jag inte svarat innan men jag har inte suttit vid datorn på hela dan.... Vi va hos svärföräldrarna i deras sommarstuga i sandviken o åt lunch o sen så sov Casper rätt länge så vi passade på o städa av här hemma.... Så jag glömde totalt av fikan

Ja tyvärr så jobbar jag ju till 16 på lördag men de blir väl flera fika tillfällen hoppas jag

Vi kan ta fika här hemma oxå nån gång om ni känner för de.... som du sa jessica... kan ju va lite roligare för barnen om de kan leka än när vi sitter på böckmans (fast de e ju självklart trevligt de me )

Mamma till världens underbaraste lillkille
Svar på tråden Bromölla del III