• Roisin Dubh

Bromölla del III

Eftersom miamartini flyr landet för att gotta sig i sol så startar jag uppföljaren på vår tråd. Glad
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m14389392.html

Här ska babblas och fikas utav bara h*****e! Räcka ut tungan

Alla i Bromölla med omnejd är naturligtvis välkomna in!

• Svar på tråden Bromölla del III
  • Roisin Dubh
    Trollet85 skrev 2007-05-22 22:03:12 följande:
    Roisin Dubh: Knappt duktig min lilla farbror är. Gick allt bra där nere för honom ?
    Ja han gjorde succé. De blev bortskämda med lyx var de än gick. Och så fick de såklart vandra runt på kinesiska muren. *avis*
    ◄ Jag jag jag jag jag ►
  • mmian

pussel- Skönt ändå ju, man vill ju gärna få det åtgärdat... Nu blir det sängen för mig, fattar inte att jag sitter här fortfarande

Made in Thailand- Annie BF 070809
  • Spindelskratt

Men Roisin vad läskigt för jag undrade just igår kväll hur det gick där borta, tänkte att jag skulle skriva o fråga idag. Men jag hann inte Nu vet jag att allt var toppen där ju, fasiken vilken upplevelse det måste ha varit. Klart du är avundsjuk, fast han hade väl massor med presenter med sig hem

Pussel: Aha, då vet vi varför du inte är så aktiv. När ska de bli klara med renoveringen då? Måste ju säga att det är ju väldigt olämpligt att det händer just nu. Vet dem hur vattenläckan uppstod?

Tinkerbellan: Nix, skriver inte blogg räcker bra med gossens hemsida

Så den stora frågan när ska vi fika?
    Nästa vecka har jag nog inget planerat...skulle isf vara på onsdagen då sambon är ledig som jag är upptagen. Men annars kan jag ficka närsomhelst

• Pusselbiten86
    Charro

De sa 6-8 veckor.. MEN nu ringde de idag o sa att de hittat i Noahs rum oxå ( barnrummet ) .. Och de ska bryta upp hela det med

Så ja kommer nog inte att kunna återvända hem från om 3 månader skulle ja tippa på nu

Faaaan varför just nu med bebis osv... o mina Sammandragningar blir ju inte direkt bättre.
    ♥ De vackraste stunderna har jag med min familj
  • Leonmamman

Mmian: Hejsan- välkommen! Ja som Pussel nämnde skall vi oxå ha en till. Beräknat 13 sept men det blir nog i slutet av augusti Leons lillebror kommer!

Trevligt att ni hittat hit igen! Är själv nyinflyttad från göteborg.

• Pusselbiten86

Haha lite komiskt.
    När vi ska ha barn

Pussel- Juli
    mmian- Augusti
    Leonmamman- Sep
    Pillis1975- Okt

• mmian

Leonmamman- Tackar, tackar Ska bli gott att komma hem till mamma

Pussel- En smula komiskt, fast jag tror jag får i juli och sambon tror på september, vem vet?

• Pusselbiten86
    mmian
    Haha ja vem vet

Blääää vet ni vad?
    Var i lgh idag.. ser för djävligt ut..

De har rivit ut hela hallen. Hela toan.. Hela klädkammaren- Ska riva barnkammaren imorrn.
    Samt hela vardagsrummet är borta- samt hela köket med skåp o allt..

Var massa fukt o mögel vid vasken med

Visst- är överlyckliga för att få en helronoverad lgh men de kunde ju passat in de liiiite bättre.
  • mmian

Pussel- Du kan få bo hos mig om du vill, jag kommer leva i renoveringskaos typ ganska exakt fram till oktober Fast jag har ju förstås inte en kotte att jaga redan... Hoppas det går fort och smärtfritt för er. Det blir nog skönt när ni kommer till när allt väl är klart!

• Pusselbiten86
    mmian

ja de är bara o ställa in sig o försöka göra de bästa av situationen..
  • Pillis1975

Pussel: Nej jag har inte skrivit det på internet precis. Det blir 18 månader imellan, så det är ganska så lagom, slipper ju skola in Albin på dagis Graviditeten har varit helt okej än så länge.

• Spindelskratt

Pussel: Usch, vad jobbigt. Vi har en stor gäststuga med toa som ni gärna får låna
    Har du talat med hyresvärden? Kanske de kan skynda på lite med renoveringen med tanke på ditt läge. Kan ju vara värt ett försök.

Fast ni får ju en snygg lgh sedan

• Pusselbiten86
    Charro skrev 2007-05-24 10:43:51 följande:
    Pussel: Usch, vad jobbigt. Vi har en stor gäststuga med toa som ni gärna får låna Har du talat med hyresvärden? Kanske de kan skynda på lite med renoveringen med tanke på ditt läge. Kan ju vara värt ett försök. Fast ni får ju en snygg lgh sedan
    De ska kvicka sig så mkt som de går.. men de kommer ändå i ta 2-4 månader
    Trivs inte alls i denna lgh.. sååå liten o trång.. ( 2a )...

Usch vad jag mår illa nu ikväll... *vill inte *
    Kram
Svar på tråden Bromölla del III