• Roisin Dubh

Bromölla del III

Eftersom miamartini flyr landet för att gotta sig i sol så startar jag uppföljaren på vår tråd. Glad
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m14389392.html

Här ska babblas och fikas utav bara h*****e! Räcka ut tungan

Alla i Bromölla med omnejd är naturligtvis välkomna in!

• Svar på tråden Bromölla del III
  • Spindelskratt

Hoppla!!! Nu har jag visst bokat Trolle Ljungby kyrka den 6 oktober kl.14.00. Oskyldig
    Jag som bara skulle ringa o kolla läget liksom...haha.

Nu måste vi ju verkligen köra förbi där o kolla hur det ser ut

Nu är det som sagt bara lokal som fattas. Har ju Tiansgården preliminär men tycker det är lite långt att köra.

Såg Villandsgården, verkar stor o bra men kanske lite dyr drygt 2000kr tar dem. Känns som om budgetten redan spricker o andra sidan vet jag att mamma kommer att ge massor med pengar så även pappa. Brudens far ska ju betala heter det ju o jag har ju två

Svammel ...svammel...

• Jessica23

Kyrkan är supermysig! Och utanför är den fin också, kanske du såg på mina bilder. Hoppas det löser sig med lokal också!

• Spindelskratt

Happ, nu har jag ringt till Villandsgården o bokat träff idag kl 16.00. Sambon tyckte det var lite dyrt men det löser sig säkert. Den var ledig vårt datum iaf tack vare ett återbud så de vill ha svar snabbt. Men jag vill inte boka något jag inte har sett

Shit, nu blev jag nervös ju... *ASG*

• Leonmamman

Tack så hemskt mycket allihop! Tyvärr kom allting helt oväntat o plötsligt så vi är så chockade allihop. När man precis ena dagen haft middagar o trevligt o andra dagen finns hon inte mer...

Glädje i all sorg är i alla fall att Leon får en liten lillebror fick vi reda på idag! Det blir en liten Hugo!

• miamartini

Då får man gratulera

Mamma till världens underbaraste lillkille
  • Spindelskratt

Trollet: Säger du det

Leon: Åh, en liten Hugo Boss Så hemskt med farmor, har varit med om desamma, träffade min moster dagen innan hon bara dog utan förvarning. Det är hemskt!

Nu har vi iaf bokat Villandsgården, den var ju verkligen jättestor, vi får nycklarna dagen innan vid 16 tiden så då gäller det att ligga i. Kyrkan hann vi inte med att besöka igår, den får vi ta när jag är tbx från stockholm. Den är ju bokad så det är ju ingen panik.

Måste bara hitta övernattning till gäster i Fjälkinge typ ...

Har bestämt oss för att skicka iväg inbjudningarna i slutet av Juli.
    Då har vi tid att be folk om hjälp med det sista som ska fixas. Inget stress då.

• miamartini

Charro   du får hojta om du behöver hjälp med nåt

Nån som känner sig rastlös idag o kan tänka sig en fika på böckmans??    vet inte vad jag ska hitta på idag....

Mamma till världens underbaraste lillkille
  • Spindelskratt

mia: Jag lovar att hojta var så säker

Fika hade varit gott men jag måste städa hela huset själv, loke lär inte hjälpa till så mkt o sambon slutar kl 19 ikväll. Imorgon kommer nämligen mamma o mormor hit o söndag flyger jag *phu*

Svar på tråden Bromölla del III