• Roisin Dubh

Bromölla del III

Eftersom miamartini flyr landet för att gotta sig i sol så startar jag uppföljaren på vår tråd. Glad
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m14389392.html

Här ska babblas och fikas utav bara h*****e! Räcka ut tungan

Alla i Bromölla med omnejd är naturligtvis välkomna in!

• Svar på tråden Bromölla del III
  • Leonmamman

Och allihopa, jag hoppas ni haft en härlig påsk o en trevlig helg! För er information så kan jag meddela att det var snöblandat regn här i Götet på påskafton... Men men! Onsdag är vi tillbaka i kommunen igen o torsdag blir det ultraljud o förhoppningsvis får vi reda på könet!

• Pusselbiten86

Men kyrkan i gualöv ligger inte alls lång ifrån lokalen så

Folketshus tror ja det var i Gualöv.. Kostade iallfall 800:- kommer jag ihåg

♥ Noah 26 Maj 2006 * Syskon BF 19 Juli-07♥
  • Jessica23

Hejsan!!!

Här ligger mannen sjuk sedan 5 dagar i hög feber :( Inge kul och skötta unagr och man och hund själv så länge :(

Hur blev det med fika?
    Jag har ju litteraturseminarium nästa vecka så denna veckan ska jag läsa kursböcker! Men tänker hämta ungarna vid 14 på dagis och jag fikar gärna då :)

NU ska jag ner i bastun och svettas sen blir det väll att degga i soffan med Dylan för han har blivit superkvällspigg och är riktigt trevlig som sällskap. Förrutom att han pratar oavbrutet nu när han kommit på hur man gör :)

• Pusselbiten86

Ja hur blev de med fikan

tisdag eller onsdag??

Onsdag går med fint.. men de får ju bli INNAN 14.30... för då ska jag vara hos BM ..

• miamartini

Jag fikar hellst efter kl 14 för Casper sover....

Men Tisdag funkade väl för de flesta eller har jag missuppfattat de?????

Mamma till världens underbaraste lillkille
  • Jessica23

Tisag röstar jag och Jackie på :)
    Nu har Dylan med feber, stackarn. Och mannen min har 39.6 för 5 dagen i rag nu!

• Pusselbiten86

Ja röstar med på tisdag :)

Tisdag 10/4-07.  Kl ???

Pusselbiten86 ( Emma )
    Roisin ( Hanna )
    Miamartini ( mia )
    Jessica23 ( Jessica )

Svar på tråden Bromölla del III